Home » Petua Kurangkan Migrain dan Sakit Kepala

Petua Kurangkan Migrain dan Sakit Kepala



Korang selalu sakit kepala dan migrain yew?jangan risau...cuba amalkan ayat kat bawah ni selalu..insyaAllah sakit tuh akan kurang...yakinlah..ayat Quran ni penawar dalam pelbagai penyakit dan mukjizat yang hebat Allah turunkan untuk kita semua=)

Sumber gambar


p/s: Alhamdullilah, aku ni jarang sakit kepala...migrain pom tak ada...korang cuba amalkan yew..kalau jadi..sharelah kat orang lain pulak^^

12 comments

15 February 2013 at 05:28

in shaa allah akan diamalkan..thank biela :D

15 February 2013 at 06:19

Thanks for sharing... Alhamdulillah..saya xde migrain

15 February 2013 at 07:00

thanks for sharing:)

15 February 2013 at 08:49

1st..tq for shaare
2nd..BK pon alhmdlh xd migrain lagi setakat nh

15 February 2013 at 08:51

thanks nabiela..lyeen penghidap migrain tegar..insyaalah akan amalkan petua ni..

15 February 2013 at 09:27

thanks for sharing dear...

15 February 2013 at 09:42

bagus amalkan ayat tu....nice sharing...

15 February 2013 at 10:32

Saya selalu. Hampir setiap hari kena migrain.

15 February 2013 at 11:06

alhamdulillah..husna pon xdak lar sgt..huhu..

terima kasih ye..=)

15 February 2013 at 15:06

thanks 4 shraring...

http://queen-sophia.blogspot.com/

15 February 2013 at 19:25

nice sharing.... ^_^

16 March 2013 at 07:10

semalam sy sakit kepala sangat sangat. sampaikan rasa mcm nak cabut ja kepala ni. alhamdulillah harini dah lega. thanks for the info. nanti kalau sakit lagi bolehla try :)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^