Home » » Pertandingan Lembu Bodoh Sedunia

Pertandingan Lembu Bodoh Sedunia



Dengan julung-julung kalinya..aku nak anjurkan satu pertandingan lembu bodoh sedunia...muahaha*ok fine aku gurau*...hee..sebenarnya tadi aku tengoklah video ceramah Ustaz Azhar...lawak yang teramat..tapi walaupom lawak still ade pengajaran yang Ustaz nak bagitau...
 
Kita ni manusia selalu mengutamakan hukum dunia dari hukum Allah kan?padahal kita tahu yang peraturan yang Allah buat tuh berjutaa-jutaaa dan tak terbanding hebatnya dari hukum dunia yang dicipta oleh manusia semata-mata....manusia sering melupakan dan mengabaikan ape yang disuruh Allah..degilnya kita kan??hmmm

Kat bawah video yang aku tengok tadi..memang lawak dan memberi pengajaran kepada kita semua...harap korang suka=)


p/s: tergolek-golek aku gelak tengok ceramah ni...muahahaha

6 comments

8 February 2013 at 02:07

hehe.. actually saya suka sangat dengan cara ustaz nie. tapi sayangnya saya x boleh nak faham bahasa dya sangat.. =)

8 February 2013 at 02:23

Tengok tajuk entry ni je dah kelakar..hehe..

8 February 2013 at 02:58

terbaik org yg buat video ni...

8 February 2013 at 06:42

ceramah UAI ni mmg best...dlm tgelak2 ada juga pengajaran.:D

8 February 2013 at 09:55

terbaikkkk....

9 February 2013 at 00:27

wak pon rasa bodo baca tajuk lembu bodo tuu., ekKKee

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^