Home » » PELIk!! Fesyen Rambut Gangnam Style

PELIk!! Fesyen Rambut Gangnam Style

!Assalamualaikum!

Terlalu taksub dengan lagu gangnam style..sampai rambut pom nak ukir ikut artis PSY tuh..ishhh...kemaruk sungguh budak-budak zaman sekarang...



p/s: buat adik-adik or orang tua sekali pom..jangan tiru aksi ni yew...bukan setakat mencacatkan kepala..malah hodoh pulak (-.-")

15 comments

21 February 2013 at 23:40

Huduh gilerrrr .. Hahhaaa

21 February 2013 at 23:41

Ishhh3... Pelik2 btol zaman skunk nie..

21 February 2013 at 23:45

kreatifnya..

21 February 2013 at 23:50

Nanti masa rambut nak tumbuh mesti bahagian PSY tu timbul.. time tu boleh la tebas terus, heheh..

21 February 2013 at 23:51

eiiii~ konon dah abeh lawa la tu?

21 February 2013 at 23:56

psy pom boleh minit??aliya kalau tengok psy je rasa meluat-luat..
ntah pape larr la psy nie..huhu

21 February 2013 at 23:59

addicted dgn oppa makyong style..

22 February 2013 at 01:30

mak aii.. apa kes ler zaman skrg.mudah terpengaruh kan

22 February 2013 at 01:44

tk cntik pun..eee

22 February 2013 at 02:49

wah cantik tu...kreatif dan cekap org yg gunting tu....

22 February 2013 at 06:44

Maaf memang kreatif, tapi buruk..tak ada kerja nak buat gitu..dia bukan kenal kita pun kalau buat gitu.

22 February 2013 at 09:29

amik ko nk sgt bergangnam

25 February 2013 at 06:42

kreatif2, tp org islam jgn buat...hoho

26 February 2013 at 03:20

org islam panggil ni apa ? gaza ? kaza ?

27 February 2013 at 02:02

TERbaikkkk!!!!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^