Home » » Orang Makan Orang di China ditangkap

Orang Makan Orang di China ditangkap

!Assalamualaikum!

Serangan seorang lelaki kanibal ini terjadi di China, seorang pemandu bas yang mabuk tertangkap kamera tengah memamah wajah wanita dalam serangan yang mengerikan.Wanita malang tersebut tampaknya akan memerlukan pembedahan plastik untuk memperbaiki kerosakan yang dilakukan oleh penyerang gila itu padanya.

Memetik daripada Dailymail, Isnin (2/7/2012) menurut laporan berita tempatan, pemandu, bernama Dong itu, telah menenggak banyak minuman beralkohol semasa makan siang dengan teman-temannya sebelum kejadian. Dia kemudian berlari ke jalan di bandar Wenzhou, di tenggara China, dan berdiri di depan kereta yang dipandu oleh seorang wanita bernama Du, sehingga ia berhenti.


Dong naik ke kap keretanya dan mula memukul kenderaan sedangkan Du panik menjerit minta tolong. Ketika dia meninggalkan kereta dan cuba melarikan diri, pemandu bas tersebut melompat ke atas tubuhnya dan bergumul ke tanah.

Ketika polis tiba, mereka berjaya menangkap Dong ke dalam tahanan, sehingga amukan mengerikannya itu berakhir. Du dibawa ke hospital, di mana doktor mengatakan ia akan memerlukan pembedahan untuk memperbaiki hidung dan bibir.



p/s: fuhhh..seramnya kalau kena camni kan....


7 comments

19 February 2013 at 23:41

ade jugak ye zaman skarang ni


p/s : blog ni sgt cantik.... terpikat

19 February 2013 at 23:46

@lynn kamarul
hee..tq^^

20 February 2013 at 00:48

scarynyer cannibal ni... uhukss... agak2 kat malaysia ada cannibal tak? moga2 dijauhkanlah ek...

20 February 2013 at 02:00

kat china ni macam-macam betul jadi ek... daripada isu tersepit sana-sini sampai la kes orang makan orang... tak sanggup pulak nak pegi sane heheh =D

20 February 2013 at 03:03

Apa? ada lagi ye orang macam ni..Batak ke? Ya Allah tak sangka..menakutkan je. kalau dekat china macam2 kan. Allah..minta di jauhkan tempat kita jadi macam ni.

20 February 2013 at 06:33

wah ni mcm terkena penyakit serigala jadian pulak ni...suka gigit2 org...

25 February 2013 at 06:38

astagfirullah hal azim..ade lg org kanibal ni ae...ngeri betul!!!!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^