Home » » Kembar Yoona dijumpai

Kembar Yoona dijumpai



Kembar Yoona orang Melayu???haa same jew kan?heee..tadi duk godek-godek kat Fb ternampaklah kawan aku post pasal si kembar Yoona ni...masa mula-mula tengok gambar ni terkejut gak..bila diperhati dalam-dalam..eh memang same rupanya...

Sebenarnya perempuan Melayu ni post gambar dia dekat Twitter..pastu ada orang tengok muka dia sama macam Yoona*agaknya peminat fanatik Yoona kot*...dan gambar ni tersebar hingga ke Korea!!dan menjadi bahan perbualan di sana..wahhh femes orang Melayu ni kan*untunglah*..hee

Bila ditilik-tilik...aku tengok perempuan ni memang lawalah...dan memang mirip si Yoona ni....cuma mata perempuan ni lagi bulat dan comey dari Yoona kowt..muahahaha*sekadar pendapat*..jangan marah yew peminat Yoona.

p/s: korang tengok sama tak??*comey perempuan Melayu ni lagi kan?*...hidup Melayu!!muahaha

22 comments

11 February 2013 at 22:24

c0mail laa ~!! =D

11 February 2013 at 22:24

c0mail laa~!! =D

11 February 2013 at 22:25

sebijik same! stuju ngn nabila..pompuan melayu tu lagi comey..hehe :)

11 February 2013 at 22:27

ekceli its yoona not yuna :)

11 February 2013 at 22:30

yeahh memang same la.. untung lah muke mirip korean girl. huhu

11 February 2013 at 22:31

@sahy
opss sowiii..hehe..xpersan pulak xdi silap eja...hehe

11 February 2013 at 22:35

wahhh sampai ke korea org ni feymes :p btw dia mmng comel

11 February 2013 at 22:47

A'aah laa muka sejibik mcm yoona..tp bdk tu lg lawa kan..hee..chomelss je.. :D

11 February 2013 at 22:50

a'ah, seiras la (:

11 February 2013 at 23:19

ada jugaklah nmpk iras2.. tp yg belah kanan comel lg kot, ayu je bertudung..huhu ;)

11 February 2013 at 23:26

h'ah laa biela . ade iras , wahh untungnye diaa

12 February 2013 at 00:00

haah. sama.

12 February 2013 at 00:15

Ha'ah lahh...! Serius sama sngat.. Untung lah saudari tu, trkenal lah dia lepas nie.. HEheee.. Msti Yoona pn bangga jugak ada owg sama ngan muka dia.

#Lgi2 owg Melayu. WOWW! Hebat lah.. Tabik spring.. :)

12 February 2013 at 00:26

lagi lawa sbb dy muslimah. :D
anyway, comeyla dy. jelly2... :P

12 February 2013 at 00:34

hehehe..comel..but kening lain sikit..

12 February 2013 at 01:20

yup...sme sgt mse tgk kt twitter dia td...skrg ni topik dia dh jd no 1 kt korea..hebat2..

12 February 2013 at 04:11

mungkin gaya dya kot yg sama.. mata dya besar sikit..huhu..

12 February 2013 at 09:33

sy pon rasa yg melayu tu lg comey...yg korea tu makeup je lebih...kalau tak, mesti mata nampak sepet dah tu...(sekadar pendapat...)

12 February 2013 at 19:17

tapi cantek lagi awek melayu tue..

13 February 2013 at 06:22

fuyooooo...22 cun leh....

jom sini ---> http://iss-life.blogspot.com/

7 April 2013 at 04:26

comel... cuma kening dia lgi tebal dri yoona :)

7 April 2013 at 04:27

comel.... cuma keningnya sedikit tebal dri yoona

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^