Home » » Jalan-jalan bersama yang tersayang

Jalan-jalan bersama yang tersayang


Ehemmm-ehemm..macam best jew kan tajuk tuh..jalan-jalan bersama yang tersayang gituh...hee..memanglah...tadi aku keluar bersama insan-insan yang aku sayang...siapa??adoii...sape lagik kalau tak family aku...*sayanglah sangat*..muahaha

Sebenarnya tadi keluar pergi makan...tapi sebelum pergi makan singgah kedai buku jap...best sangat kedai buku ni...bukunya memang murah dari kedai yang lain. Walaupun kedainya tak besar macam kedai buku yang lain tapi memang berbaloi sangat kalau nak beli buku kat sini...kedai buku Banggol...*orang ganu kenal lah kowt*..teheee

Bayangkan...ada buku yang dijual dari harga serendah RM1...wahh..memang murah kan??memang tak adelah kat kedai lain aku rase....hihi..adik-adik aku suke sangatlah beli buku RM1 ni...sebab buku yang RM1 ni biasanya buku latihan budak-budak UPSR ni.



singgit...singgit..cepat beli!!hehe

antara buku yang seringgit tuh

Buku-buku kat atas ni tak menarik perhatian aku sangat..yang menarik perhatian aku konfemmlah novel...almaklumlah hantu novel jugak jap dulu...sekarang hantu belog pulak...muahaha...banyak sangat novel kat sini taw...fuhh..memang rambang mata...



banyak kan??


aku suke trademark buku ni...jiwang siottt

Tengah-tengah survey buku..tibe-tibe tertengok sorang laki ni...dia senyum kat aku!!!..muahaha...memang hensem...tak caye eh??tengok bawah ni

suwittnye berspek mate lagik...*mood gatal*

Okay fine..korang nak cakap aku gatal kan??muahahaha..sekala-sekali apa salahnye...dengan muke tak malunye..aku bergambar dengan lelaki ni..huishhh..terkejut eh??sabar-sabar.....

gambar kat bukulah*jangan marah*

Kihkih...dah ramai yang tertipu yew...opppss...maafkan saya...saje jew buat gedik-gedik tadi...hurmmm entahla kenapa aku gatal sangat tadi...hee...buat muke tak malu jew orang tengok aku bergambar dengan buku tuh...aku tak malu sangat..adik aku yang tukang ambil gambar ni tak abis-abis cakap malu...adoiiii....susah betol adik tak sporting*kutuk senyap-senyap*...muahaha

Dah penat jalan-jalan dikedai buku..tibalah masanya menjamu selera...ayah aku bawak kiteorang semue makan sate..*kat tepi pantai lagik tuh*...hee...semua orang makan sate...aku jew....makan sate dengan mee sup*makan banyaklah katekan*...hihi

sate yang memang yummmyyy

tolong jangan keluar air liur...hehe

mee sup tersedap ni abad ini

Akhirnya sampai jugak ke pehunjung citer untuk malam ni...terima kasih banyak-banyak kepada ayah aku sebab ajak kiteorang pergi makan*bukannye sokmo*...hee..terubat jugak rindu aku kat makanan Terengganu ni...*amboii macam belajar overseass*...hahaha..dan untuk korang semue...silalah tengok makanan kat atas puas-puas..mane tahu boleh kenyang kan??*opsss janganlah marah*..gurau jek...kihkih

p/s: bilalah nak jumpe lelaki idaman ni...anak raja manelah kan???*berangan tahap cipan*..sekian...heee

15 comments

12 February 2013 at 09:36

amboi dia.. lapo ni. haha

12 February 2013 at 09:40

mana tau? sekali betul2 tersangkut dengan anak raja?

12 February 2013 at 09:41

Amin... insyaAllah sat g tu jumpalah anak raja. teruskan berdoa =)
Best eh dpt jalan2 ni,

12 February 2013 at 09:46

wah tak tahan tgk satay dgn mihun sup tu...dah meleleh2 dah air liur ni...nasib ada tisu alas keyboard kalau tak, sah2 dah masuk air liur...haha

12 February 2013 at 09:53

novel singget ade x??hihiihi..klu ade,nk order..huhu

12 February 2013 at 09:56

@Cik Nur Izzati
haha..xdelah pulak novel singgit...hehe..lau ade sy beli yew...

12 February 2013 at 12:43

Alamak satay la.. Dah terliur dah ni.. :)

12 February 2013 at 19:16

tu dia bila balun smua mknan ke?

12 February 2013 at 19:44

Mmg best pun kalau dpat gi kedai2 buku nie. Puteri kalau shoping kt kedai buku, mesti akan beli novel or buku2 yg brkitan ngan agama.. Coz that my interest.. Hehee..!

12 February 2013 at 19:47

kt mne tu ? nk pegi jugak la ;) lokasi2 ?

12 February 2013 at 20:42

@вʋввℓɛ ρσρƨ
kat teganulah...dekat dgan PSI lame...hee

12 February 2013 at 23:25

hamboi sedap nye....terliur tgk bihun sup.

12 February 2013 at 23:27

laki tu kmpulan nasyeed klo x silap kn... pe th name dye.. lupaaa.. hehehe

13 February 2013 at 02:36

hee ! Aya ada novel tu .. lama dah .. best .. :)

14 February 2013 at 05:42

Waah..bestnyer tgk satay tuhh

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^