Home » » Hadiah Untuk Pengomen Tegar

Hadiah Untuk Pengomen Tegar




Sebenarnya sejak dua menjak ni aku rasa bersalah sangat dengan kawan-kawan blogger yang selalu komen kat blog aku..tapi aku jarang-jarang jew komen kat blog korang kan??so, untuk menebus kesalahan aku tuh..aku nak bagi hadiah sikitlah buat pengomen tegar ni...hadiah ni tak mahal..dan bukan barang pom..sebab aku ni tak keje lagik..tak cukup bajet..T__T...*sadess*..

Setiap bulan insyaAllah aku akan review blog pengomen tegar..dan akan dimasukkan dalam bloglist aku..suke tak?heee..untuk bulan ni ramai jugak yang suke berkomen-komen kat blog aku ni ha..jom kita tengok sape yang kena...
HATIMI   
FARAH BUBBLYNOTES 
CTK e-DIARY
AINI ZAKARIA
SELIPAR PUTIH*xjumpe cari link*
DIN GRAFIC
KEYBOARD MENAIP
Terima kasih banyak-banyak yew...sebenarnya ramai yang komen kat blog aku ni haa..tapi aku ambek yang tertinggi yang komen...hee...kalau korang nak jugak..rajinkan diri untuk bergosippp di belog aku  ni yew...kehkeh...

p/s: maaf kalau hadiah aku ni tak seberapa..insyaAllah bile aku kawengg dengan anak dato' vs menteri..aku akan bagi hadiah mahal punyerlah...muahahah*poyo*

13 comments

21 February 2013 at 23:41

Blog retis mmg bnyak pengomen .. Hahaha

21 February 2013 at 23:53

wah..wah untungnya kan..kan..hihi

22 February 2013 at 00:30

Untunggglaaaa.. hehehehe. nak jugak laa.. ^_^

22 February 2013 at 01:33

counselor kan mmg busy ..hehe..

22 February 2013 at 04:02

terima kasih biela...review pon dah kira hebat tau....bukan senang nak dapat review ni...^_^

22 February 2013 at 04:10

best :)

22 February 2013 at 05:29

wah x sangka din antara pengomen tegor kt sini thanks haha din pn nk bwt cmni gak la

22 February 2013 at 06:47

Wuhoooo..tak sangka nama saya ada..kalau tulis nama pun dah terharu..hehe..tak perlu hadiah pun tak apa..heee..sayanglah tuan blog ni.. ^_____^

22 February 2013 at 09:26

tahniah

22 February 2013 at 09:31

terpasan jap..seliparputih 2 BK ke??cnfs gak ni

22 February 2013 at 09:35

@Selipar Putih
yup..xjumpe link blog awk...nak boleh??hehe

22 February 2013 at 16:43

@nabila biela boleh sgt awok

http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/

25 February 2013 at 06:41

eh2.nme ct pon ade..thank youuuu :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^