Home » » Gempar!! Bukti Kekuasaan Allah Taala

Gempar!! Bukti Kekuasaan Allah Taala



Bukti kekuasaan Allah jelas terbukti di dalam Gospel iaitu kitab bible yang asal yang menyatakan Rasulullah s.a.w. yakni Nabi Muhammad adalah pengutus dan Rasul terakhir....tergamam jap bacer pasal info ni di FB tadi..

Seperti yang kita tahu...kitab bible yang asal memang menyebutkan tentang kebenaran sahaja..namun kitab Bible yang sekarang sudah banyak diubah oleh orang kristian untuk menyesatkan lagi ajaran agama kita pada hari ini.

Aku jugak ade terbacer dalam keratan akhbar diatas yang menyatakan para paderi sekarang tidak pernah membuka atau membaca kitab Gospel diatas..*maybe diorang tak nak ambik tahu*..marilah kita sama-sam a berdoa supaya para paderi yang melihat kitab Gospel ni akan memeluk Islam..aminn


p/s: jom share..biar ramai yang tahu pasal hal ni..Islam untuk semua^_____^



11 comments

25 February 2013 at 21:22

dah ada banyak version kitab bible...tapi yang sebenarnya atau asal lah yang menceritakan yang sebenarnya...

25 February 2013 at 21:39

Allahuakbar..Allah Maha Besar..Meremang bulu roma bila baca entry ni. Allah melaknat orang yang mengubah kitab bible yang asal itu kerana kepentingan dunia. Semoga Paderi2 yang tahu akan kewujudan asal Bible itu mendapat hidayah untuk memeluk islam. Mohon share ye, nanti saya kreditkan dekat nabila. Terima kasih. ^____^

25 February 2013 at 21:42

mereka tahu psl kekuasaan allah, saja xnk mengaku..huhu

25 February 2013 at 21:47

Allahuakbar..Sesungguhnya kebenaran akan terbukti juga. Paderi2 tu mungkin taknak mengakui kebenaran kerana mereka memang ingin menyesatkan umat Islam

25 February 2013 at 22:05

pernah terdengar yang sebenarnya para paderi sendiri sudah tahu pasal kebenaran Islam. tapi, mereka merancang untuk menyesatkan manusia supaya dapat menyekat mereka daripada mengetahui kebenaran. Wallahua'lam.

25 February 2013 at 23:16

I'm non muslim...

26 February 2013 at 02:02

mohon shared,, sy shre dkt fb ya?

26 February 2013 at 04:12

Allahuakbar.. Allah SWT itu Maha Kuasa. :)

26 February 2013 at 04:23

@keyboard menaip
ok dear^^

26 February 2013 at 08:57

Smoga kaum2 ka,fa,ra akn trbuka mata & mndpt hidayah..
Allahuakhbar

26 February 2013 at 15:01

Allah nak tunjuk kat mereka semua...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^