Home » » Anak Maki Hamun Ayah Sendiri

Anak Maki Hamun Ayah Sendiri

!Assalamualaikum!

Makin terok perangai budak-budak sekarang ni yew...dengan ayah sendiri pom sanggup maki hamun...tu belom cakap dengan kawan-kawan lagi..ish-ish...kalau yew pom marah sangat janganlah sampai maki hamun mak ayah korang...kan diorang yang jaga kita dari kecik..sadess betol kalau diorang bacer status korang tulis..macam budak kat bawah ni haa..





p/s: bawak-bawaklah bertobat yew budak yang entah pape nih*menangis kowt kalau ayah dia terbace status ni kan*



13 comments

15 February 2013 at 18:28

budak2 akhir zaman. MasyaAllah.

P/s : Sis jom join segmen kat blog AA ..

15 February 2013 at 18:35

Astagfirullah .. hurm .. minta-minta Aya dijaukan dengan perangai macam ni supaya cahaya permata Aya nanti tak macam ni.. aamiin

15 February 2013 at 18:36

haiyooo..kuang diajaq toi.anak apala ni

15 February 2013 at 18:37

teruknya!! Astagfirullah,this useless man cume pentingkan diri sendiri..sedar2 la ye :(

15 February 2013 at 19:14

apa nak jadi ntah ngan budak zaman sekarang...

15 February 2013 at 19:26

biadap sungguh..rasa nak penampar je budak ni

15 February 2013 at 20:27

apa biadap sgt budk tuhhhhhhh

15 February 2013 at 21:22

tak patut betul... kalau ayah dia bace status nie tak ke kecik hati nanti.. adehh berdosa

15 February 2013 at 22:15

teramatlah benci dengan budak2 cmni x kenang jasa mak pak ==

15 February 2013 at 22:50

budk yg xder didikan agama..erm..

16 February 2013 at 00:14

astaghfirullah.

16 February 2013 at 11:43

hehe semua status nak update kat laman sosial...skang kan dah mengaibkan diri sendiri....

17 February 2013 at 00:04

umm. sian kat dia. sampai macam tu dia derhaka kat ayah dia.. menangis ayah dia kalau terbaca. =(

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^