Home » , » 5 Pasang Kasut Termahal di Dunia

5 Pasang Kasut Termahal di Dunia

!Assalamualaikum!

5 pasang kasut termahal di duina??wowww...korang hantu kasut??nak beli kasut yang terkini??okay-okay...kalau banyak duit bolehlah beli kasut kat bawah ni yew..*kalau mampulah*..muahahaha

1) Stuart Weitzman Rita Heyworth Heels ($3,000,000 / RM9,464,906.35)



2) Harry Winston’s Ruby Slippers ($3,000,000 / RM9,464,906.35)



3) Ruby Slippers from the “Wizard of Oz” ($2,000,000-$3,000,000 / RM6,297,547.48-9,464,906.35)



4) Stuart Weitzman Tanzanite Heels ($2,000,000 / RM6,297,547.48)



5) Stuart Weitzman Cinderella Slippers ($2,000,000 / RM6,297,547.48)



Lawa ke kasut termahal dunia ni??biasa jew kan?hahaha..korang pilihlah kasut kat atas tu yew...semuenye aku tak berkenan....sebab aku rase kasut dekat kedai or pasar minggu lagik cantik...hehe*kutuk laju-laju*...


p/s: kualiti bagus sangat ke sampai mahal camni ek?tapi kalau hilang tak ke menganga mulut tu haa...bahahaha








11 comments

13 February 2013 at 20:58

Sakinah rasa tak cantik pon kasut-kasut yg termahal tu.

13 February 2013 at 21:11

memang mahal kasut nie..tak kuasa cik akak nak beli..huhu

13 February 2013 at 21:30

dari beli kasut mahal melampau tahap gaban, baik beli umah..lagi untung daaa

13 February 2013 at 21:31

dah la mahal,tak cantik pulak tuh.. rasenya kasut kat pasar malam jauh lbih cntik n murah. muahahaha

13 February 2013 at 22:20


mahal dari seni kot..

13 February 2013 at 23:12

alahaii..yg no 4 tu cntiknyaa..>.<

13 February 2013 at 23:51

kurang cantik tapi tinggi dari nilai seni dia

14 February 2013 at 05:46

huh..mahal nyeeeee!!! pkai mhal2 nak kemane.nk pkai pun syg..huhu

14 February 2013 at 06:51

beli yang immitation pun berbaloi kot? duit lebih tu boleh buat benda lain...

14 February 2013 at 07:10

hehe saje nak kasi org kaya abiskan duit diorg....tu sebab jual harga juta2...

14 February 2013 at 15:51

tak berbaloi beli mahal...bawah sekali jg tempatnya..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^