Home » » Ribut Taufan Tropika Sonamu di Terengganu??

Ribut Taufan Tropika Sonamu di Terengganu??



Baru tengok AJL nye semue?lupekan kisah AJL tuh..meh cini nak bagitau yang pantai Terengganu dijangka diserang taufan tropika Sonamu antara 7-9 ari bulan ni!*maknanya hari nilah kan*..fuhh takut giler aku mendengarnye...walaupun aku di Nilai sekarang ni..tapi family aku semua kat Terengganu..huu

Korang tahu tak ribut Sonamu ni camne??ribut Sonamu ni macam ribut katerina yang pernah menyerang USA dulu....antara ribut yang terbesar pernah berlaku..haaa..dasyat kan ribut ni??ni lah yang buatkan hati aku ni bimbang sangat-sangat...

Aku tahu pasal ribut ni dekat FB tadi..ade orang post pasal ribut Sonamu ni akan serang Terengganu...macam nak tercabut jantung aku ni mendengarnya...hurmmm panjang jugak dia citer..korang bacer sendiriklah kat bawah ni yew...


Dasyatkan??aku harap semua ni hanya ramalan yang tak akan berlaku...sesiapa yang tinggal di Terengganu sekarang ni banyak kan lah berdoa dan solat hajat agar semua ni tak akan terjadi di bumi Malaysia ni...korang semua pom berdoalah jugak yew...^^

p/s: Ya Allah selamatkan kami dari malapetaka...hanya padaMu kami memohon....


18 comments

6 January 2013 at 08:56

allah, takutnya :(

6 January 2013 at 09:00

takutnya..semoga saudar kita di sana. selamat dari bencana ni.

6 January 2013 at 09:07

@najihahfara
sy lg takut..huhu

6 January 2013 at 09:07

@Nurul Aini
aminnnn..

6 January 2013 at 09:20

amin.

6 January 2013 at 09:45

salam nabila : thanks a lot 4 share..ye sgttttttt risoo..sbb family sy pom kat kelantan..umah elok je tepi pantai..hrap semuanye ok..dan xder kejadian maut yg berlaku..hrp ALLAH sentiasa melindungi umatNYE..doa byk2..skunk just mampu col family tuk reminder diorg..mood riso + fikir exam..huhu

6 January 2013 at 10:05

harap pihak berwajib boleh sediakan tempat selamat sebanyak mungkin...dan pindahkan mereka yg berpotensi sebelum terlambat...

6 January 2013 at 12:01

moga2 ramalan itu xkan terjadi.....aku mohon padamu ya allah....sme2 la kte berdoa..

6 January 2013 at 16:36

awok ni biar btol fakta tu..kt fb oyap angin 60km/j.. ombak 4.5 meter..xdop pn oyap mcm taufan katerina...

6 January 2013 at 16:39

awok biar btol.. kt fb oyap angin 60kmj..ombak 4.5 meter..xdop pn oyap mcm taufan katerina..

6 January 2013 at 19:23

@Hatimi Tahirruddin
betol2

6 January 2013 at 19:24

@nur naa'irah
xpew...same2 kite doa ea

6 January 2013 at 19:25

@fhatihah mmc
sy pom tahu dr FB...biarlah ape pom...tp kite siap sedia dgn doa....

6 January 2013 at 19:25

@fhatihah mmc
sy pom tahu dr FB...biarlah ape pom...tp kite siap sedia dgn doa....

6 January 2013 at 22:59

Ameen..
harap bersabar ye nabila..
banyak2 doa..=)

6 January 2013 at 23:34

yana tggl kat trgnu..keadaan skrg angin kadang2 kuat kadang2 slow..cuaca mendung..ya allah..takutnyer

6 January 2013 at 23:47

amin.. deno pun risau.. skrg ni cuaca pun mendung je... harap2 takde apa2 yang teruk berlaku...

7 January 2013 at 03:25

semoga kita semua dilindungi daripada malapetaka ini..amin..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^