Home » » Petua Hilangkan Kotoran Degil di Baju

Petua Hilangkan Kotoran Degil di Baju



Susah nak tanggalkan kotoran kat baju yew??basuh dengan mesin pom tak tanggal-tanggal jugak??camne nak buat ni....hee...petua yang mudah ni aku dapat dari pengalaman aku sendirik..mungkin korang pom dah biasa guna petua ni kowt^^

Senang jew caranye...mule-mule letak baju yang kotor dan memang degil tuh kat dalam baldi....rendammm kejap...pastu ambek sabun mandi buku tuh..pastu??tak kan makan pulak kan?hehe...gosoklah...gosok...gosokkkkk...gosokkkk...sampailah hilang kotoran tuh...insyaAllah kotoran tuh akan tanggal.

Kenapa basuh dengan sabun basuh tak tanggal??entahlah...mungkin sabun basuh korang guna tuh tak berkualiti sangat kowt...amboiiiii...hahaha..gurau jelah...aku pom kurang pasti....mungkin bahan kimia kat sabun mandi tuh lebih effektif untuk tanggalkan kotoran daki badan yang melekat kat baju korang tuh kan...heee*conclusion yang direka cipta*..haha...tapi petua aku bagi ni tak direka ea....jom cubeeee

p/s: malam bute update blog....*tak ngantuk lagi*...banyak sangat tidow siang tadi agaknye...hee

2 comments

21 January 2013 at 09:52

Petua ke Pemuda ni?? hehehe
http://amgyver.blogspot.com

21 January 2013 at 17:28

selalu buat kat asrama masa dulu kala :)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^