Home » » Listen Listen Listen

Listen Listen Listen


Wuhuuu...glamor betol lah trademark listen listen listen kat FB sekarang ni..aku engat apalah yang nak listen listen listen sangat ni..rupenye ade kisah disebalik trademark ni yew....huiishhh...korang dah tengok dah video listen listen listen ni??belom??adoiii...tengoklah dulu....pastu bawu korang boleh membuat pendapat...jangan just dengar gosipp jew...*tak kemana*

First time tengok vidoe ni...rase geram aku ni meluap-luap pulak kat minah ni...ingatkan orang bukan Islam...rupenye orang Islam...siapa dia?Sharifah Zohra lah....bukan aku geram sebab apa..tapi dia ajar Bawani ni untuk hormat orang tapi dia???ada ke patot orang tengah cakap dia boleh alihkan mike tuh.....sepatotnye dengarlah dulu apa yang Bawani nak cakap...sedangkan nabi Muhammad sendiri pom hormat sesiapa yang nak bagi pendapat...ni kan dia???

Aku bukan nye nak marah sebab politik..tapi jagalah sikit adab kita ni sebagai orang Melayu..Islam lagi tuh...camne lah nak tarik orang bukan Islam masuk Islam..kalau perangai tuh macam haram...jangan nak ajar orang respect sangatlah...kalau diri tuh tak pandai nak hormat orang....uishhh..semuenye sebab politik...habis hilang adab tatatusila....*pening3*

Kalau nak cakap banyak pom tak guna...baik korang tengok sendirik video kat bawah ni....dan buatlah penilaian korang sendirik


p/s: listen..listen...listen...kalau nak orang lain hormat kite..hormatlah orang dulu...peace no war^_*

1 comment

18 January 2013 at 06:45

aah... heboh pasal video... ada gak terbaca pasal ni kat post blogger lain...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^