Home » » Kenapa sedih?

Kenapa sedih?



Pernah tak korang tiba-tiba jew rase sedih??tak ade apa pom yang menyedihkan sebenarnye..tapi hati ni tiba-tiba jew rasa nak nangis...hukhuk..aku dah banyak kali rasa sedih tapi aku tak tahu kenapa aku nangis...*pelik benokan*..tapi tulah hakikat....jadi nangis jelah..hee

Ada satu hari tuh..aku tak boleh tidow...pukul 2 pagi masa tu...tiba-tiba jew aku rasa sedih..dan nangis sepuas hati aku..teresak-esak pulak tuh...tapi pagi esok tuh, aku dapat tahu kematian mak saudare aku..dia mati masa pukul 2 pagi tuh!!..hurmmm patotlah aku rasa sedih dan serba tak kena..kuat jugak instinct aku ni kan??bahaha*peraasaaann*.

Hari ni....aku pom rasa macam sedih jew..hurmm tak patot betol aku nak sedih tanpa sebab kan....buat insan-insan yang tengah sedih macam aku sekarang..janganlah sedih-sedih..Allahkan ade..owhh ye..aku ade cari kata-kata semangat di google tadi...semoge dapat sembuhkan hati-hati yang berduka sekarang ni=)

yew..kita beruntung*yakinlah*


Allah tak kan bebankan kita dengan apa yang kita tak mampu
Jangan biarkan kesedihan kita  menghalang impian hidup kita

Janganlah sedih..Allahkan ada=)
p/s: kenapa nak sedih pulak ni??adoiiii...tak nak sedih-sedih lagi

8 comments

28 January 2013 at 09:59

al-fatihah.. tabah ya...

28 January 2013 at 21:07

jgn sedih tp betul la kalau ada saudara mmara sakit n nak meninggal kita boleh rasa

28 January 2013 at 22:12

doa banyak2 insyaAllah okey :)

29 January 2013 at 00:50

tak mau tak mau.... good gurl tak mau sedih2... smile2...

29 January 2013 at 01:13

Salam daripada Zalora Malaysia.

Kami sangat meminati blog anda dan cara penulisan anda menarik perhatian kami.

Kami ingin bertanya adakah anda pernah membeli-belah di www.zalora.com.my sebelum ini? Kami berminat untuk menjalinkan kerjasama bersama anda.

Email kepada kami di zalorateam@zalora.com.my.

29 January 2013 at 02:10

semoga tabah. al fatihah buat mereka yang telah pergi.

29 January 2013 at 02:37

hye sy org ganu gak. salam kenal :D

29 January 2013 at 20:47

hurm..betul!! kadang ada rasa sebak nak nanges je..apa lg..buat2 tidow, telangkup bantal nanges puas2..=P

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^