Home » » Kawan aku kawen part 2: Entry bergambar

Kawan aku kawen part 2: Entry bergambar



Dah bacer entry part 1 yang pasal kawan aku kawen kan?tak bacer lagi?haa bolehlah bacer kat sini dulu untuk penjelasan yang sebaiknye..hehe...kawan aku ni saleha namanya..kawan aku masa F6 dulu..alhamdullilah dah selamat kawen dangan suami tercinta pada pagi tadi..aku tak ade mase dia akd nikah tuh*still kat umah lagi*..

Pukul 12 tengahari tadi aku pergi umah dia dengan kawan-kawan yang lain....sampai jew kat situ terus naik jumpe tuan rumah dululah..ucap tahniah...hee..ambek berkat jugak sebenarnye...*yang sebenarnye*....hahaha..malas pulak nak taip panjang nih..korang tengok sendirklah gambar kat bawah ni yew=)


The cute princess pegang bunge..^^

Kenape aku ditengah..sape pengantin sebenarnye ni*kompius*..haha

yela..bagi peluang pengantin duk kat tengah pulak...bahaha
nak letak jugak gambar ni walaupom silau*ambek berkat cikitlah*..kwi3

Mesti korang tertanya-tanya..mane pengantin laki kan?opss sowi...pengantin laki pergi solat jumaat...kan hari ni hari jumaat?jadi tak ade rezekilah korang nak usha laki orang yew...hikhik..gurau jew k..seronoknye tengok kawan-kawan kawen..nampak bahagia sangat..suke^^

Buat kawan aku saleha..tahniah sebab ko dah kawen..jage laki ko baik-baik yew..jangan bagi dia tengok gulrzz lain*tuh yang penting*..haha..tapi aku yakin..ko akan bahagia ke anak cucu cicit jugak...ade anak nanti jangan lupe roger2 aku yew...*peace no war*
 
sumber gambar: nana yang comey

p/s: situ kawen...sana kawen...kat cini bile lagi yew*pikir panjanglah aku*..




2 comments

25 January 2013 at 07:40

wah, kawan kawen.. awak tu bile nak kawen? jngn lupe jemput :P

25 January 2013 at 08:52

congratz for her ! :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^