Home » » Kawan aku kawen part 1

Kawan aku kawen part 1




Haa nampak tak jemputan kawen kat atas tuh??alhamdullilah akhirnye kawen jugak kawan aku sorang ni..hee...aku tak pergi lagi ni...nanti pukul 12 tengahari bawu nak pergi..tunggu kawan sorang lagi beli hadiah jap..hehe...*tak sabar nak pergi ni*

Ramainye kawan aku dah kawen..hurmm bile pikir balik..memang patotlah dior
ang dah kawen..yela...sekarang dah umur 22...bukan nye 12..tak peliklah kan??huuu...aku ni entahlah bile pulak...adusshhh cakap pasal kawen ni..tibe-tibe jew rase sedey...hukhuk

Eh banyak membebel pulak aku ni...hee..gambarnye mane kan??mane ade gambar lagi..sebab aku bawu ciap-ciap nak pergi ni..nak tengok gambar yew??tunggu entry kawan aku part dua yew...konfem banyak gambar......*tunggguuuuu*..

p/s: nak pergi ciap2 dulu ni..nak pakai cantik-cantik...*aik..siapa kawen ni?*..bahahaha

7 comments

24 January 2013 at 19:50

22 muda lagi lagi 2 3 tahun lagi baru kene risau kalau tak kawen hehe


nty update gmbr kawen yerr..

24 January 2013 at 20:00

haha..kdg2 mesti terpikir cmni kn "kite yg lambat kawen ke atau dorang tu yg awal"..huhu :)

24 January 2013 at 21:17

Takpe, jodoh belum sampai lagi tu :D


Rugi habaq hang kalau tak join ! Hadiah ratus ratus riggit tahu...

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/ada-apa-dengan-blog-mksyahircom.html

24 January 2013 at 23:41

cepat2 upload gmbarnya..=D

25 January 2013 at 01:49

tahniah buat kawan Biela... ^_^

25 January 2013 at 02:30

selamat pengantin baru kepada beliau dan pasangan...

25 January 2013 at 04:27

aah selalu macam ni..kan haha nice entri.. jom blogwalking dan follow sini http://iellakylla.blogspot.com/2013/01/tips-pelindung-diri.html

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^