Home » » Cuba untuk senyum

Cuba untuk senyum


"Senyumlah..senyumlah wahai cik mek molek"..haa...camne cara korang senyum yew??nampak gigi tak?atau just sengih jew??kalau tak pasti pergi tengok gambar-gambar korang sekarang...hee..apa motif aku tanya?sebab aku nak citer yang dulu aku senyum selalu tak nampak gigi...huu...

Aku tak ade confident untuk tunjukkan gigi aku yang sedia comey ni untuk tatapan kamera...*sastera sangatkan*..muahaha..tapi sejak masuk u ni..kawan-kawan ajar senyum nampak gigi..eh terase diri ni comey plak bila nampak gigi...*perasaannnn*...hihi..so,sekarang aku selalulah senyum nampak gigi...*sebab comey*..trylah kalau korang tak percayer.

Ade sesiapa kat sini tak suka senyum yew?janganlah camtu...senyumlah sokmo..senyumkan satu sedekah...dapat pahala lagi tuh...senangkan dapat pahala...so,rebutlah peluang ni ea...senyum..senyum...senyum.....pasti ceria!!!

ZAMAN PURBA*senyum tutup mulut and membajet ayu*

Eh aku kat tengah tuh...hehe



Nak tayang beg sebenarnye...:P

dulu suker giler gambar ni...*sekarang dah xsuke sangat*..hii


ZAMAN TEKNOLOGI*senyum sampai telinga*

Eh aku kat tengah lagilah*suke3 gambar ni*

Biar semue gigi nampak*dalam hati aku mase tuh*

Yeahhh i'm happyyyyyyy

p/s: cubelah senyum nampak gigi comey tuh yew...*bawulah ceria*......pahala freee wooo...SENYUM!!













4 comments

12 January 2013 at 09:55

Saya suka senyum walaupun ketika dilanda masalah. Senyum itu sedekah dan dapat membuatkan kita kekal awet muda! ^__________^

12 January 2013 at 10:12

stp org ada senyuman tersendiri... y ptg senyum itu sedekah... Allhamdulillah... :-)

12 January 2013 at 17:53

Senyum pun leh diperbaiki. ^_^
Senyuuuummmmmmmm~

13 January 2013 at 04:10

wah betul lah...bila nampak gigi biela keihatan bertambah seri...senyuman yg lebih mesra... :)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^