Home » » Comel lah awak ni

Comel lah awak ni


Semuenye anak sepupu aku...hikhik

Ehemmm..siapa yang comey??tentulah aku*perasaaan jap*..janganlah marah...heee....yang comelnye anak-anak sepupu aku ni haa..yelah..anak saudare kompemmmlah aku tak ade lagik..sebab aku kan sulong...so, menumpang kasih sayang anak sepupu aku jelah......semuenye comel-comel dan cuteee mute..rase macam nak picit-picit jew pipi diorang...bahaha*jaattt tak aku*..

Wahaiiii semue anak sepupu aku..kenapa korang ni comey sangat yew..dahlah datang umah aku jarang-jarang jew....rinduuulah kat korang....T_T...so, untuk mengubati rindu aku yang menggedikkk ni...aku selalu gak usha-usha gambar diorang dalam FB mak bapak diorang...teehheee..dan aku ade curik sekali nak letak dalam diary online aku ni...


Anak Kak Ros

Hai..sayelah zulaikha...bawu jew lahir taw..mohon jangan cubit pipi saya..hihi

Ok...inilah zulaikha..anak kak ros aku..bawu jew lahir taw..amecam??rase nak cubit tak pipi dia yang gebu tuh??mohon dengar cakap dia tadi...*jangan cubit saya yew auntie2 dan uncle2 semue*...muahahaha..aku tolong translate bahase si kecekkk nii

Anak abang Duan dan kak Tati

abang yang baik...teman adiknye tidow..

Ni pulak si Fahmi dan adiknye....bile tanye jew budak fahmi ni..adik dia kat mane??dia just jawab...hah?hah?hah?...tu jew lah dia mampu jawab..geram betol....hahaha...*sayang sangat dia kat adik dia  kan*..hihi....kasih seorang abang kecekkk...kwi3

Anak Nadia dan Mat Pin

Ape tengok-tengok saya??hehe

Helloo..sayalah Damia Batrisya.....

Haa..ni lah si comel damia...kiteorang panggil Mia..hihihi..Mia ni bukan boleh duk diam...kalau datang umah aku...ade jew dia nak pergi...fuhhh...penat jugak layan karenah Damia ni...naseb baik comeyyyyy ko ni yew Mia....

Anak Kak Ya

Hyeeppp sylah Danishhh

Nilah danish..perangai dia dua kali lima jew macam damia...tak boleh duk dia jugak...ade jew kerjaannn dia nak buat...pening mak dia dibuatnye..ishhh3...hehe

Anak Kak Ja

saye pulak erin natasya

saye adik erin..adam mukrizzz...sedeyyy*hahaha*

Bile berenang bawu hepy balik....

Anak Siti

Humairah....bawu jew lahir ni...

Anak Kak Da

Nilah Haziqqq

Haziq si suke main...tengoklah tuh...main kuda-kuda pulak yew...hahaha...tak boleh jauh dari ibu dia...haziq owhhh haziq......kecian kat ibu taw*aikkk aku pulak yang lebih-lebih*...bahahaha

Okay..tu jew semue anak sepupu aku semue tuh yew...hee...tak ade anak saudare lagik lah katekan*kecian tak kat aku*..untunglah korang semue yang dah ade nak saudare yew...i'm around da corner...kwangggg3....ok...adik aku dah mengacau aku nihhh...daaaaa

p/s: tunggu aku kawen dululah kalo adik aku nak anak saudare kan??bahahaha*moodd gatal***












10 comments

30 January 2013 at 05:29

nsb baek iman scroll smpai bwh lau x dh lama nk tny kembar ke smua 2 yg ats heheh

anak bila insyallah ada la 2

30 January 2013 at 05:35

alalala tomey mey mey..tembam2 semuanya :)

30 January 2013 at 05:44

So cute!! :D

30 January 2013 at 06:25

Bestnya, bella xda lg anak sepupu ni.. Xsabar nak jd anty . Hehe

30 January 2013 at 06:59

@Budak Kampung
amin..hehe

30 January 2013 at 06:59

@nur azian
ofkosslahh..mcm mak spupu die nih..hahaha

30 January 2013 at 07:00

@Vee Lea
kan?kan?

30 January 2013 at 07:00

@CiK Bella
amboiii cik bella...hehe

30 January 2013 at 07:04

hamboi geram betul akak tgk pipi anak anak kak ros tu.

30 January 2013 at 07:44

wah comel2 belake....rasa mcm nak kidnap je sorg dua...haha

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^