Home » » Aku suka makan

Aku suka makan


"Biela...tadi kan dah makan?", "Eh ko ni makan banyak tapi badan tak gemuk-gemuk", "Bestnye jadi ko ni,tak risau lansung kalau makan banyak"...tu lah antara komen-komen terhangat aku dapat dari kawan-kawan aku...huuu...yang pasti aku memang suka makan.

Tak percaye aku kuat makan yew??saat entry ni ditulis pom aku sedang makan biskut+air coklat...walaupom tadi bawu jew abiskan nasi goreng..bahahahaha....nak wat camne mulut ni asyik nak mengunyah jew kejenye...opsss....badan naik tak??tak pomm....musykil3..ishh3

Kalau kat umah tuh, kalau tak ade aku tak abis nasi kat umah....heee...tu lah mak aku suka kalau aku ade kat umah..tak membazir katanya...hihi...pelahap ke aku???ofkosss aku memang suka makan......dan aku paling tak suka orang cakap..."Biela, makanlah banyak sikit...ni kurus kering..macam orang tak makan"...owwhhhhh janganlah cakap camni kat aku...sebab sejujurnya aku selalu makan...tak pernah missssss tawwww

Kawan-kawan yang rapat dengan aku..faham beno dengan sikap aku yang suka makan ni...hee..perut aku ni selalu lapar...pernah ade orang tanye aku.."kenapa badan ko ni maintain jew??"...dulu aku tak tahu nak jawab camne..tapi sejak aku belajar biologi masa sekolah dulu...bawu aku tahu apa jawapan kepada persoalan  yang selalu mengganguu ketenteraman hati aku nie*tibe-tibe bersastera*..kwi3

Nak tahu kenapa aku tak gemuk-gemuk walaupun makan banyak???sebab metabolisma aku ni tinggi..makan banyak mane pom...memang tak gemuk..kate cikgu biologi aku dululah....hehe...so, aku tak risau..malah memang dalam usaha nak naik kan sikit lagi berat badan ni....sebab malas nak jawab kalau orang tanya...*sampai camtu sekali*..bahahaha

Dulu kat sekolah berat aku 42 tak naik-naik...masuk jew u....berat aku naik 46....yeahhhh suke giler berat naik..haha...tak nak kurus-kurus sangat...sekarang ni nak cuba naik kan sampai 48..bawu balance dengan tinggi...*doakan aku*....hihi

Aku ni kurus sangat ke?*plezzz cakap tak*....muahahaha


p/s: makanan apa aku paling suka?ofkosslah nasiiiiiiii*3 pinggan kat umah*kat u sekali jew..sebab jimat...kwi3




9 comments

9 January 2013 at 08:15

aaa....untungla makan xgemok2..sah mkn nasi lebih sikit barang seminggu konpom dah nampak kesan....huhuuuu..jelesnya

9 January 2013 at 08:55

Metabolisme tinggi, ok tu. Jgn buat benda2 bg metabolisme merudum udah lah... nanti 'meletop'. hiihihi.

9 January 2013 at 15:54

makanlah selagi ALLAH beri rezeki dik..hehehe

kak tengok ok je,tak kurus la..

done follow :) salam ukhuwah :)

9 January 2013 at 23:42

wah..bestnya jadi awak ni... nak tukar badan boleh tak??hahaha

10 January 2013 at 03:12

aish..jelesnya mkn bnyak tp bdan x naik..=(

10 January 2013 at 07:16

mana ada kurus...mmg sedang2 ok tu 46kg.....

14 January 2013 at 20:17

bagus metabolisme tinggi ni... nak makan banyak pun tak risau...
Biela tak kurus pun... okaylah dengan ketinggian...
moga capai target nak naikkan berat badan tu.. :)

2 February 2013 at 22:22

SELALUNYA ORG TUA2 CAKAP..klau org tu makan banyak2 tapi badan tak gemuk2 jugak ,mungkin org tu ada membela jin yg boleh membantu mnghadamkan makanan tu.betul ker? aku pun tak tau .anyway..awak ni ada membela jin ke dlm badan?

2 February 2013 at 23:22

@Che Den
haha..pndai wat lawak eh

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^