Home » » Aku bakal jadi doktor?

Aku bakal jadi doktor?



Susahnya jadi seorang doktor kan..yela, kena rawat pesakit..tak kira masa, tempat..waktu makan ke tidow ke..tetap kena rawat pesakit kalau ade oncall...fuhhh...penatnye.....gaji bukan sama macam jutawan pom..tapi keje penat sangat wooo...aikkk sejak bile aku bakal jadi doktor ni???haha..aku pom bakal jadi doktor lah...tapi aku doktor hati^^

Doktor hati??yeww..insyaAllah aku akan jadi seorang doktor hati bile aku abis belajar nanti...doktor yang bakal merawat hati-hati yang terluka,terguris....merawat perasaan yang gelisah...sedih..marah....yew...semue tu keje aku nanti...yang pasti keje ni bukan mudah seperti yang dipandang...

Korang tak percaye yew aku bakal doktor?muaahahaha...ciyes aku tak tipu...aku kan bakal jadi kaunselor nanti..kaunselor tuh doktor hati lah...hee...kalau doktor betol just boleh rawat luaran jew kan..tapi aku ni akan merawat hati yang kat dalam tu...merawat perasaan manusia...fuhhh..engat senang kew?kalau tak kena dengan cara...client boleh bunuh diri taw...huuuu

Aku telah masuk dalam bidang ni..jadi aku akan teruskan sampailah ke akhirnya..insyaAllah...niat aku nak tolong orang yang dalam kesusahan..nak ubati hati yang kedinginan yang dilanda masalah......aku memang tak boleh menyelesaikan masalah orang..tapi aku akan cuba berikan jalan penyelesaian kepada mereka yang memerlukan..insyaAllah..

Ade apa-apa nak kongsi dengan aku??just PM me...hee...*future counselor want to practice*...almaklumlah practice make perfect ye dak??...hihi...tak sabar nak abiskan degree...nak keje....nak kawen cepat-cepat*mood gatal!!*

p/s: doktor hati sedang mencari client untuk diubati...muahahaha*poyo gilerkan*

16 comments

7 January 2013 at 08:37

wahh....bestnye..nnt klau kte ad ppe mslh boleh je rujuk kt awk ;P

7 January 2013 at 08:45

@Noura Qifays
insyaAllah boleh..sy pom msih belajar...=)

7 January 2013 at 08:51

dokte dokte! sy saket aty ni . tulunnn. hihi

7 January 2013 at 10:00

Doktor, tlg nasihatkan saya sikit. Ni dah t/malam tapi saya masih blogwalking.

7 January 2013 at 10:00

Doktor, tlg nasihatkan saya sikit. Ni dah t/malam tapi saya masih blogwalking.

7 January 2013 at 14:17

waa,,tahniah bakal doktor..doktor hati lagi best kot..sebab faham orang kan, Saya pun ada cita2 nak jadi doktor hati..hehe..aka kaunselor ni. Semoga berjaya. ^__^

7 January 2013 at 18:45

wah, doktor hati tu.. :D

7 January 2013 at 19:50

wahh..bagusnyaa..rajin nak ubat hati org ye..=D

in shaa Allah..semoga berjaya jd doktor hati..=)

7 January 2013 at 20:10

@Yasmin Aris
yew cik..aty awk skit kt mne??haha

7 January 2013 at 20:11

@Yasmin Aris
yew cik..aty awk skit kt mne??haha

7 January 2013 at 20:12

@Nurul Aini
amin...smoge awk pom bjayer

7 January 2013 at 20:12

@Nurul Aini
amin...smoge awk pom bjayer

7 January 2013 at 20:12

@fatin amalina husna'tq husna..^^

8 January 2013 at 02:15

sy ada idea...apa kata suruh org yg ada masalah tu emailkan kepada biela...pastu biela buat entri ala2 mcm kat dlm suratkabar tu....cik sri siantan ke apa ke nama ruangan tu...

8 January 2013 at 02:59

@Hatimi Tahirruddin
haha...malulah...sy msih belajarlah hatimi..tak layak lagi...huu

14 January 2013 at 20:07

bakal doktor hati...
kena rawat hati sendiri dulu...
harus kuat untuk rawat hati orang lain... ^_^

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^