Home » » Segmen Grand blogwalking telah tamat

Segmen Grand blogwalking telah tamat


Salam jumaat semua..hey korang masih engat tak segmen aku kat atas tuh??ala segmen yang aku dapat banyak sponser tu lah..hehe..alhamdullilah...hampir 107 blogger yang join segmen aku ni...*syukur sangat*..nanti nak buat segmen lagilah..hee*bajet beno bunyinye kan*

Segmen ni telah ditutup pada hari ni..sesiapa yang tak sempat join tuh jangan bimbang..korang boleh jew nak blogwalking jugak dengan peserta yang join kali ni...aku tengah pilih pemenang ni..hee...susah jugak yew tentukan pemenang..hurmm..sabar yew semua yang join..insyaAllah petang malam ni aku akan umumkan pemenang...^^,

Bagi yang join tuh jomlah ramai-ramai blogwalking...kat bawah ni aku senaraikan peserta yang join..jom-jom follow sambil blogwalking..

SENARAI PESERTA 

2 comments

7 December 2012 at 00:36

heheheh...Assalammualaikum...boleh menang agak2 nyer x?..(senyum)

pls : datang singgah sini...kalu free datang2 kan singgah blog saya k...saya pn x tahu bila nak buat segmen...hheheheh...insaallah kalu buat segmen jgn lupa invite saya k...nanti saya my follower join k...sesama kita tolong menolong sesama blogger k...

7 December 2012 at 05:08

hye kak ~ hehe , assalamulaikum !
agak2 tasha ad harapan utk menang tak ? *excited nie*

6ti klau ad segmen lagy invite laa tasha k , insyaAllah tasha dan follower tasha akan join ;)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^