Home » , » Sabun collagen+ vitamin A,C,E

Sabun collagen+ vitamin A,C,E



Zaman sekarang ni semua guna collagen kan..hee..family, kawan-kawan aku semualah guna collagen dan memang berkesan sangat-sangat. Bukan citer tipu...tapi adik-adik aku semua dah nampak putih dan jeragat mak aku pula beransur hilang dengan cepatnya...wow??huishhh jangan tak percaya...nak kulit halus mulus lagi gebu sekarang ni kan mudah jew..rahsianya gunalah kologen...

Sebagai manusia yang prihatin*ececece*..aku nak promote satu produk iaitu sabun collagen + A,C,E...macam-macam jenis kolagen yang ada dipasaran sekarang ni kan..tapi kolagen yang aku nak promote ni berunsurkan sabun dan tak yanh susah-susah nak makan...hee..memang berkesan!!
Halal ke tak??jangan bimbang...produk ni halal lagi suci...ciap ade cop lagi..tengok bawah ni:



Haa camne??tak payah ragu-ragu lagi..harga pom sangat berpatutan..RM35 jew...dari produk yang mahal tapi tak berkesan baik cuba produk yang harga berpatutan tapi memang berkesan..percayalah!!..eh-eh promote-promote ni tak engat pulak nak bagitau kelebihan sabun ni..tak apa..tengok bawah ni pulak:


Banyak kan kelebihan sabun ni??fuhhh...memang berbaloilah kalau beli...hee..korang still tak percaya cakap aku ea??ok tak apa..jom tengok respon pembeli yang dah guna sabun ni..jom2:




Testimoni pengguna*adik aku sendirik*..hehe

Sebelum guna

selepas guna



wah-wah...semua dah guna kolagen..anda bile lagi??kwi3..jangan bimbang..kalau nak boleh beli dengan aku...boleh order or pm aku dekat FB aku dekat CINI..yang lelaki tuh nak beli kat mak or makwe pom boleh..biar nampak lebih gebu lagi kan..hihi...jom-jom order sebelum habis..^^




4 comments

31 December 2012 at 17:31

kirim salam kat adik ye..mod gatal tiba2 datang ni.hahahaha..

memang sabun kolagen baik..apa2 yang berkaitan kolagen memang terbaik.. saya sendiri amalkan makan dan pakai kolagen asli.. memang terbaik

31 December 2012 at 18:53

boleh cuci muka je ke??
tempat lain?? =D

3 February 2013 at 07:05

tempoh sabun kolagen ACE ni boleh tahan lepas 1st pakai bape lama ek?

3 February 2013 at 07:07

@Atiqah Ivy
sebulan jugaklah^^

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^