Home » , » Mengubat hati yang duka

Mengubat hati yang duka


Pilunya jiwa tak terkata,
Bila hati dah terasa,
semuanya jadi tak kena,
padahal benda itu biasa cuma,
membuatkan jiwa merana.

Eh kalau dah sakit hati tu, jangan pendam lama-lama...aku ta suruh korang serang orang yang sakitkan hati korang tuh, cuma kalau boleh berbincanglah secara elok. Kalau korang tak suka apa yang dia buat kat korang, just cakap kat dia..maybe dia tak tahu korang tak suka benda tu..biasalah..kita kan manusia biasa...^^

Kadang-kadang kita nampak benda tu kecik jew..tapi bila dah lama-lama kita simpan,adakah benda tu makin kecik???ibaratnya apilah..makin kita main dengan api, makin besarlah jadinya kan...macam tu jugak dengan perasaan kita ni..makin lama dipendam makin bahaya taw*kadang-kadang boleh jadi gila*..fuhh..tak takut ke??hee

Apa motif aku tulis semua ni??aku just nak cakap,kalau korang ada terasa hati dengan sape-sape tu, jangan simpan lama-lama....nanti boleh jadi dendam..just terus terang..itulah yang terbaik sebenarnya..percaya pada diri, bertekad dalam hati...dan semuanya akan ok!!

p/s: orang yang berterus-terang ni memang hebat orangnya*tapi ingat!!jangan terover pulak yew*

1 comment

20 December 2012 at 19:37

betul... jangan simpan lama2.. luahkan... :)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^