Home » » Jubah Moden CHIFFON

Jubah Moden CHIFFON


Hello..ada sesiapa kat sini suka pakai jubah?atau mak dia pengemar jubah??ok...hari ni aku nak promote sikit jubah moden chiffon yang aku ambek dari kak ayu..*aku tukang promote+jual*..hee..sesiapa berminat bolehlah PM aku dekat FB aku atau pom dekat komen ni pom tak apa..mana-mana jelah..ok..jom tengok antara jubah chiffon yang ada...^^

SAIZ 38/40/42...RM 170 FREE POS..


SAIZ 38/40/42...RM 170 FREE POS..

SAIZ 38/40/42...RM 170 FREE POS..

SAIZ 38/40/42...RM 170 FREE POS..



Sesiapa yang berminat bolehlah PM aku dekat FB aku yew...tekan CINI untuk terus ke FB aku....harga jubah ni memanh dah berbaloi..sebab harga asalnya dalam RM 190 dan telah dikurangkan menjadi RM 170..jadi apa lagi??jom2 beli...^^

3 comments

23 December 2012 at 23:32

cantik!! tp husna ke kelas pkai jubah yg biasa je..=)

24 December 2012 at 10:40

wah..memang cantik2 dan menarik sangat.. serius..

25 December 2012 at 23:49

cantik... dah lama tak pakai jubah...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^