Home » » Jatuh motor!

Jatuh motor!



Aku jatuh motor tadi...abis luka-luka...jatuh dalam hujan pulak tuh!huh!*jangan percaya,ini rekaan semata-mata*..muahaha..bukan aku yang jatuh tapi ada lah seorang budak dekat u aku tadi, jatuh motor betol-betol depan kereta yang aku naik..huu..nasib baik kawan aku tak bawak laju masa tu.

Ceritanya macam ni, balik kelas petang tadi, hujan dekat kampus aku..lepas tu tiba-tiba adalah seorang perempuan ni bawak motor laju bukan main*sebab hujan kowt*..baru jew kawan aku cakap, jatuh motor nanti baru tau, masin tak masin mulut kawan aku tu, tiba-tiba perempuan tu jatuh dari motor..maybe sebab jalan licin...naik motor scooter pulak tu..huu

Banyak betol lah accident yang berlaku dekat u aku ni..hurmm.. yang terjadi depan mata aku sendiri dah dua kali...yang tak terjadi depan aku konfemlah banyak kan...kadang-kadang takut sangat kalau di atas jalan raya tu..naik kereta pom dah takut, apatah lagi naik motor..

Yang pasti memang kesian gak lah aku tengok perempuan tu tadi, nasib baik tak ada apa-apa. Lepas jew jatuh motor dia terus bangun...maybe sebab malu sebab ada dua orang budak laki nak tolong dia...*kalau aku pom malu*.

Kesimpulannya, musim hujan-hujan ni berhati-hatilah naik kenderaan yew,,terutamanya motor, yela jalan bukan main licin kan.....bawak tu jangan laju-laju..*engat orang tersayang*..^^

p/s: taip laju-laju ni..sebab malam ni ada kelas ganti...=(


4 comments

18 December 2012 at 03:36

kalau dah kat jln raya..tak kita langgar org atas kecuaian kita..mungkin kita yang kene langgar dek kecuaian orang lain..

18 December 2012 at 07:16

huhu sian budak tu kan...

18 December 2012 at 08:24

kesiannye!

19 December 2012 at 07:51

nek motor kena berhati-hati sebab kita la yg paling kecik kt atas jalan haha :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^