Home » » Semangat yang hilang

Semangat yang hilang



Awak semua yang belom tidow lagi..tengah buat apa?*tak payah nak tanya sangatlah..komfem ar online kan*..hee..aku baru siap buat satu assignment tadi..tapi ada satu lagi yang tak siap..sebab aku dah tak ada semangat nak buat...jadi aku lepaskan stress aku dekat blog kesayangan aku ni..yang satu lagi kena hantar jumaat ni*lambat lagi kan?*...^^"

Tujuan aku tulis entry ni sebab aku nak pinjam semangat korang jap..boleh tak??semangat yang baguslah..contohnya semangat rajin buat kerja ke, semangat membaca ke, atau semangat lain yang dapat membantu aku untuk terus siapkan assigment aku ni..huuu..*gelisah jew selagi tak siap*

Eh korang jangan bimbang..aku nak pinjam untuk minggu ni dan minggu depan jew..boleh tak?korang jangan bagi semangat yang tak bagus pulak kat aku..mcam semangat makan dan tidow...*makin malaslah aku jadinya*..

Dengan badan yang penat dan mata yang layu ni, semakin hilanglah semangat aku...jadi aku harap korang yang baca entry aku ni boleh pinjamkan semangat korang dekat aku yew...*nanti aku belanja aiskrim*...haa mesti semua nak kan..muahaha..

Terima kasih yew semua sebab dah bagi pinjam semangat korang dekat aku*eh tibe-tibe?*..ala aku kenalah yakin dengan korang..aku tahu kawan-kawan aku ni semuanya baik....lagi-lagi lah kawan aku yang bernama sang blogger ni kan..hee*ada kebodekan kat situ*



Terima kasih sudi baca..sekian..

p/s: apalah aku merepek malam-malam ni..maaf yew semua..daa..nak cari semangat balik...^^,

6 comments

19 November 2012 at 08:10

teruskan bersemangat...

19 November 2012 at 09:08

semangat nak buat assignment ni sng je...Biela plan apa nak buat lepas siap/capai target tertentu...mcm bg habuan kat diri sendiri la lebih kurg...hihi...contoh "lepas siap 10 page ni kang aku nak makan eskem baskin robin..."

19 November 2012 at 14:59

Saya takde semangat just leh bagi naikkan semangatlah. Nak?

19 November 2012 at 19:44

amik la :)

20 November 2012 at 02:25

salam ukhwah dik,
huhu dah jumpe ke semangatnye tu ??

20 November 2012 at 17:52

sebenarnya ramai yang bagi semangat kat Biela tanpa Biela sedar...
dah dapat kembali semangat yang hilang tu...?

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^