Home » » Selamat Penggantin Baru Kak Yam

Selamat Penggantin Baru Kak Yam



Hey korang bercuti lagi kew??petang ni aku rasa bowinkkklah...teringat pulak dekat sepupu aku yang baru kawen ni..hee..sepupu aku kawen masa aku balik cuti mid sem baru ni..lawa sangat-sangat pelamin sepupu aku tuh...jeless aku...*bilalah tyme aku pulak yeww*..muahahaha..*gelak yang memang tak ikhlas*

Nama sepupu aku ni Sumariam..aku panggil kak Yam jew..kak Yam ni kecik molek orang nye..hah??tak cayer??korang tengoklah sendiri gambar kat bawah ni nanti..hehe..*tak banyak sangat gambar aku ada*..aku dan adik aku guna hanphone jew tangkap gambar ni..jadi kalau tak lawa tu faham-faham jelah ek..

Sebenarnya aku malas nak tulis banyak-banyak..jadi jomlah kita layan gambar-gambar yang aku ambek ni ea..sebelum tu..aku nak ucapakan selamat penggantin baru kat kak Yam..moga berbahagia ke anak cucu..heee...*ila pom tak sabar nak kawen...haha*

Haa camne??lawakan..jelesss lolll
Raja sehari...semoga berbahagia yew kak Yam..^_^

Raja tengah bersantap....gulppp*rase lapar plak*


Puteri-puteri yang sedia comey*include me!!haha*


mia dengan adik aku..*muke kiput*eh??

\

Mase nilah nak gedik sket pom...hahaha
\

kek pulut kuning ciptaan mak saudare aku..ko ade?kwi3






p/s: Entry ni aku tulis khas untuk sepupu aku..*jangan lupa belanja ila makan yew kak yam*..done sesi membodek...heee

6 comments

11 November 2012 at 01:40

selamat pengantin baru...ramai gak yg kahwin hari ini...

11 November 2012 at 03:02

moge-moge t biela cpt2 kawen pulak. heeeee

11 November 2012 at 04:07

tahniah buat mereka..=)

11 November 2012 at 04:19

tahniah kepada sepupu biela tu...

11 November 2012 at 18:08

tahniah buat sepupu Biela...
pelamin tu cantik... ^_^

16 November 2012 at 01:38

selamat pengantin baru:) cantik pelamin..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^