Home » Header untuk kak Mia Liana

Header untuk kak Mia Liana


Hello n hye...engat tak segmen bloglist aku hari tu?haa kak mia menang untuk top refrall..so dapatlah header kat atas ni..header ni biasa jew dan kak mia nak warna pink+kelabu..macam ni lah jadinya..harap kak mia suka..huu

Header ni aku buat sendiri....sedang berjinak-jinak buat header..jadi kalau terkurang saya betol-betol mintak maaf yew akak mia..haa..korang nak kenal lebih lagi tak dengan akak mia??just tekan header atas ni..pastu korang sampailah kat blog akak mia..heee

p/s: jom usha blog akak mia...jom-jom...^_*




9 comments

7 November 2012 at 08:09

Cool..nice simple ^^

7 November 2012 at 09:06

wahhh comey2 :)

7 November 2012 at 16:10

Cantik jugak warna pink dan kelabu ni...

7 November 2012 at 16:40

wahh bestnye dapat header :D

7 November 2012 at 19:13

cantiknya tuh banner..

7 November 2012 at 22:16

cantik! simple je nmpak..x serabut sgt..=)

8 November 2012 at 20:38

so sweettttt... terima kasih ya...

http://www.mialiana.com/2012/11/dapat-header-daripada-nabila.html

9 November 2012 at 01:10

comel~~ ^_^

16 November 2012 at 01:43

Ala. bestnye dapat header:)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^