Home » » Dia Hensem tapi....

Dia Hensem tapi....



Wahhh...Lee Min ho kenyit mata kat aku lah..*ishh kalau betol tak tidow malam agaknye kan*..haa hensemkan si Lee min ho ni..setahu aku ramai kot yang minat dia..hurmm..tapi topik aku hari ni bukan Lee min ho tapi topik yang lebih hot iaitu best ke dapat pakwe or suami yang hensem ni??

Masa aku sekolah dulu..aku ada seorang cikgu ni, cikgu ni perempuan dan cikgu aku ni memang biasa sangat orangnya*maksud aku muka dia*..tapi dia baik sangat taw..dia selalu citer kat kiteorang pasal suami dia..hensem dan suwiiitt kot suami dia tuh..*konfem jeless bila dengar cikgu citer*..hee

Biasanya cikgu aku selalu citer pasal kebaikkan suami dia, satu hari camne entah tiba-tiba cikgu aku cakap yang dia rimas sangat kalau keluar berdua dengan suami dia...aik kenapa pulak kan???biasanya kalau kita jalan dengan orang yang lawa dan hensem ni mestilah bangga..fuhh rupanya cikgu aku tuh dia geram dan jeles dengan perempuan lain yang asyik tengok suami dia jew kalau diorang keluar bersama*isteri mana tak jeles kan*..

Sebelum cikgu aku citer hal tu, aku selalu fikir untungnya dapat suami hensem ni..tapi lepas cikgu aku cerita pasal hal tu persepsi aku dekat lelaki hensem ni terus berubah..maksud aku bukan aku anti lelaki hensem tapi lelaki hensem ataupun tak hensem ni semuanya ada kelebihan dan kelemahan masing-masing..jadi tak kisahlah hensem ke tak asalkan sayang aku lebey*ewahhh jiwang pulak malam ni yew*

Lagi satu kan, apa yang aku nampak biasanya lelaki hensem ni selalu jew pasangan dia orang yang biasa..korang perasan tak?*ke aku jew yang perasan ni*..jarang sangat aku jumpa lelaki dan perempuan yang sama cantik dan sepadan..tapi bila difikirkan balik, bagus jugak macam tu sebab mungkin wajah lelaki tu jew yang hensem tapi perangai dia kita tak tahu lagi kan??*haa kena pikir semua tu taw*..barulah saling melengkapi antara satu sama lain. Jadi janganlah kita ni*perempuan* terlalu obses dengan lelaki hensem*kalau dapat tuh satu bonuslah*...heee

p/s: rupa bukan ukuran, hati yang baik menjadi pilihan...^_^






5 comments

12 November 2012 at 08:12

sama baik yg ramai...sama cantik sama hensem amat kurang...sama sweet lg ramai..haha....mengarot dah....

12 November 2012 at 08:17

Betul tu..kalau setakat ensem je..tapi tak reti jaga adab sopan...hormat org tua..pandai ilmu agama..tak gune jugak kan ^^

13 November 2012 at 04:31

hehe cikgu tu yg paranoid....tapi apa nak heran suami dia kan boleh kawen 4...haha

13 November 2012 at 06:16

dapat suami hensem pun susah... ramai yang usha nanti...

19 December 2014 at 01:04

Rupa bukan ukuran, cinta itu unik.. haha.. sori trmengarut :P

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^