Home » » Ya Allah sedihnya!

Ya Allah sedihnya!

 
 
Saat aku tulis entry ni..tangan aku terketar-ketar sebab terkejut dengan berita yang aku baru tahu tadi..ya Allah patotlah dari semalam aku rasa macam serabut sangat..ni rupanya petandanya...aku seakan tak percaya dan terkesima yang kawan aku accident sebab kena langgar van.
 
Baru jew tadi kawan aku yang lain kol bagitau kawan aku tuh kena langgar dan tangan dia patah..hurmm memanglah kawan aku ni lelaki tapi dia ni pernah jadi insan yang aku sayang dulu. Walaupun sekarang ni aku dah tak ada apa-apa dengan dia,tapi aku masih rasa takut dan sedih sangat sebab dia kena langgar mungkin sebagai kawan.
 
Sekarang ni aku tak tahu nak buat apa dah..sebab aku tak tahu dia dihantar kat hospital mane dan aku cuba kol dia tapi voicemail...sesungguhnya tuhan jew tahu perasaan aku pada masa ni..tiba-tiba aku rasa bersalah dengan apa yang dah jadi.
 
Besarnya dugaan Allah bagi kat dia, dan aku merasakan air mata ni  dah laju mengalir. Selamatkan dia Ya Allah..aku memohon sepenuh jiwa.Amin........
 
p/s: Korang pun tolong doakan dia agar selamat......tolong ye semua......

10 comments

22 October 2012 at 23:26

Kesian kawan awk , sabar ye :)

22 October 2012 at 23:35

sabar ea awak ...

22 October 2012 at 23:40

la tahzan ! sabar ya, doa sama2 :) insya Allah everythings gonna b ok

22 October 2012 at 23:52

time ksih yew smua..tlg doakan dia gak

23 October 2012 at 00:58

banyakkan bersabar, tabahkan hati... semoga Allah selamatkan kawan awak...

23 October 2012 at 01:45

mudah2an takde apa2 kawan awk tu...

23 October 2012 at 02:33

moga kawan Biela tak apa2.. bersabar ya... ingat Allah.

23 October 2012 at 03:31

semoga kwn awk cpt sembuh...amin

23 October 2012 at 22:52

berserah segalanya kepada Tuhan..insyaallah Tuhan beri pertolongan...

follow sini balik

24 October 2012 at 02:35

insyallah dia cepat sembuh,
(^_^) aminn

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^