Home » » Review Blog: izzah-norlizah

Review Blog: izzah-norlizah



Hye semua..memang bz aku malam ni..sebab nak review blog koranglah...hehe..nampak tak header hijau yang memang cun-melecun kat atas tuh..tulah header blog Norlizah..comey sangat blog dia..warna hijau taw..ada peminat warna hijau kat sini??*angkat tangan*..

Blog izzah ni ada macam-macam taw..tutorial,tips,freebies pom ada..comey-comey pulak tuh..i loiikee..baik korang pergi terjah cepat blog dia kalau nak freebies tuh..manalah tau kot-kot habis nanti..*banyaklah ko,benda tuh tak kan abislah*..hehe..aku saja jew,tapi seriuss comey freebies dia.

Semoga izzah selalu berblog yew...ehhh..apa lagi,cepatlah tekan header kat atas tuh untuk terjah blog dia...janganlah tunggu lama-lama lagi...

p/s: blognya hijau..tenang mata memandang..kwi3

3 comments

30 October 2012 at 06:47

comel header izzah.. :)

4 November 2012 at 18:08

tq biela,,, :)
t'kjt stlh lma xon9 da rmi follower

4 November 2012 at 21:20

bg hrgai jasa anda,
entri khas d wt utk rkn2 blogger yg sdh review blog sy,,,jmpt sggh

http://izzah-norlizah.blogspot.com/2012/11/blog-direview.html

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^