Home » » Pemenang Segmen Jom Tukar Link Bloglist

Pemenang Segmen Jom Tukar Link Bloglist



Hye2 semua...malam ni aku nak umumkan pemenang bagi segmen Jom tukar link bloglist aku ni....pemenang bagi segmen ni hanya 3 orang dan dipilih melalui top refrall.bagi yang tak menang..lain kali cuba lagi yew..ok..pemenang bagi segmen ni ialah..jeng-jeng.............

1) Si Gadis Purplicious
2) Kak Mia
3) Ayu Insyirah

Pemenang akan mendapat header dari aku sendiri..hukhuk..harap korang suka lah...para pemenang bolehlah tuntut hadiah dari aku dengan komen kat entry ni warna dan apa yang nak dituliskan dalam header tuh nanti..korang juga bolehlah letak gambar apa yang korang nak letak dalam header tuh dekat message fb aku yew..hadiah dibatalkan jika tak dituntut dalam masa seminggu.Tahniah bagi pemenang!!

p/s: penat jugak kan buat segmen ni...hehe..

5 comments

30 October 2012 at 08:35

tahniah buat mereka bertiga... ^_^

30 October 2012 at 10:15

wahhhh... tak sangka boleh tersenarai. terima kasih ya...

mialiana.com
smile... smile... smile...

warna pink + kelabu

30 October 2012 at 18:14

Ala takde rezeki mau menang. huu tahniah yg berjaya.:)

13 November 2012 at 20:54

maaf lambat sebab sibuk sangat-2..harap2 sempat lagi nak tuntut hadiah hehehe ... header blog doktor chenta,kasi colorfull punye..buat speacial ea hehehe..tq

16 November 2012 at 01:57

tahniah buat pemenang

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^