Home » » Masih tertanya-tanya

Masih tertanya-tanya



Sejak dari semalam aku masih tertanya-tanya sama ada kawan aku yang accident tuh dah sedar atau belom sebab aku tak dapat apa-apa berita lagi pasal dia sejak dari semalam. Yang aku tahu dia dah dihantar ke hospital Seremban. Aku harap dia baik-baik saja dan tidak mengalami kecederaan yang serius..huhu..skema ke aku malam ni??biasalah..orang tengah tak ada mood memang camni...hukhuk

Betol kata orang, masa dia ada kita tak nak hargai dan kita tak rasa apa-apa pom, tapi bila dia tak ada kita akan rasa seperti kehilangan sesuatu...jiwang??opppss sowi..sekarang ni aku masih tertanya-tanya apa yang dia buat sekarang dan pikir pasal kesihatan dia dan macam-macam lagi. Hmmm..korang pernah rasa tak perasaan yang dalam tanda tanya ni??

Walau ape pom yang terjadi...aku hanya dapat mendoakan dia dari jauh saja..hati ni memang rasa sakit dan sedih tapi bila dipikirkan balik tak seharusnya aku berfikiran negatif pada waktu ni...tak sepatutnya aku risau terlampau pasal dia....dia ada familylah untuk jaga dia..kenapa ko risau sangat hah????hukhuk..monolog kat diri sendiri jap.

Sekarang ni aku ada kat rumah sepupu aku...sebab esok aku tumpang dia balik kampung. Hurmm sepatotnya aku rasa gembira sekarang sebab boleh balik..tapi aku rasa tak hepy?confiusss dengan jiwa aku sendiri...tak larat dah nak melayan perasaan aku ni...layan korea lagi best kan..

p/s: dahlah biela oi...tak payah nak rasa tertanya-tanya lagi..insyaAllah all things are going better...jom tengok korea same-same...^_*

1 comment

24 October 2012 at 07:28

insya-Allah kawan Biela tu tak apa-apa,,, berdoalah kepada Allah mohon kesembuhan dari-Nya.. dan juga untuk ketenangan hati Biela... ^_^

nak tengok korea?? cite ape..?

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^