Home » » Asam garam kehidupan

Asam garam kehidupan



Kehidupan kita ni pelik kan..kadang-kadang kita gembira,sedih,marah,bahagia dan macam-macam perasaan yang kita alami dalam hidup kita. Eh korang pernah tak terfikir yang kita ni selalu buat benda yang sama jew setiap hari??yela..kalau yang sekolah tuh,pergi sekolah balik sekolah..dekat u pom sama, yang berkerja pom sama. Memanglah kadang-kadang ade kita berehat or pergi bercuti tapi seakan-akan benda kita buat tuh sama jew setiap hari...tu bagi aku lah..hukhuk

Dulu masa sekolah, aku tak sabar-sabar nak masuk u..tapi sekarang bila masuk u tak sabar-sabar pulak nak kerja...adoiii memang tak reti nak syukurkan kita ni..nanti bila dah kerja tak sabar nak apa pulak yew???*ofkos lah kawen* muahaha(gelak yang memang dibuat-buat)

Bila dah meningkat dewasa ni*dewasalah sangat* rasa macam tak best sangat dari masa kecik-kecik dulu..yela dulu masa kecik-kecik nak apa pom mak kasik tapi bila dah besar ni kenalah belajar jadi matang macam orang lain..tak boleh nak manja-manja lebih dah..huhu...*biar mak aku cakap aku paling manja pom*

Sebenarnya masa cuti ni banyak kerja yang perlu aku buat, tapi sikap aku dari sekolah sampailah masuk u tak berubah-ubah iaitu tak kan buat kerja sekolah or assgment dekat rumah..sebab cuti untuk berehat bukan buat kerja!!hehe...buruk punya prinsip kan..yela dekat u dah penat belajar..bila balik rumah nak rehat-rehat...aci kan??Lagi-lagilah dulu aku sekolah berasrama penuh..dekat asrama tak cukup tidow..balik rumah balas dendam tidow lama-lama..apa lagi kena tahan lah telinga dengar mak aku belebel..huhu..tapi apa pom aku sayang mak aku..hehe

Kehidupan kita ni indah sebenarnya kalau kita tahu macam mana nak menikmati hidup yang Allah berikan untuk kita sekarang ni..bersyukurlah sebab kita masih bernyawa hari ni..belom tentu esok,lusa atau pun satu minit dari sekrang kita masih lagi bernafas seperti hari ni.

p/s: maaf yew semua sebab korang kena bacer bebelan aku dimalam hari ni....selamat malam..=)

1 comment

29 October 2012 at 08:43

Best tak kat U? Fatin skrg rasa tak sabar-2 nak masuk U padahal baru Form 4 -_- Haha boring tau! Samalah. Fatin kalau kt rumah mmg tak buat dah sbb tu siapkan awal-2 sebelum kena balik rumah. haha :D

followed akak nabila :D
follow blog fatin balik eh? thank you.

http://cyntaaabadies7296.blogspot.com/2012/10/last-hang-out.html

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^