Home » » Adik ku yang comel

Adik ku yang comel



Ehhh anak cina mana pulak kat atas ni??haha..tu bukan anak orang cina lah..tu lah adik kite..comel tak?sebenarnya sekarang ni aku rasa rindu sangat kat adik ku yang ni..rindu tentang semualah...rindu bila dia marah kalau aku usik dia,rindu bila dia merajuk kalau tak bagi apa yang dia nak..adoiii...rindunyeeee...

Adik aku yang comey ni nama dia alia..nama penuh wan nadzartul alia,tapi kiteorang panggil alia..ni alah adik bongsu aku dan adik yang paling aku sayang taw..sebab dia ni suka mengada-ngada,gedikkk dan manja!!!muahaha..*aku kutuk adik aku sendiri,kalau dia baca mampus aku*...

Perangai yang paling aku geram dengan alia ni bila dia ada kerja sekolah.Kalau aku ada kat rumah,aku lah jadi mangsa ajar si dak alia yang manja ni. Bila aku ajar tapi tiba-tiba tak dapat jawapan mulalah dia mengamuk cakap aku tak ajar dia betol-betol..adoiiii memang buat jiwa aku tak tenteram..tapi sebab perangai dia yang ni lah buat aku jadi teringat-ingat pulak time dia merajuk dan nangis...hukhukhuk...rindu!!

Korang rasa adik aku ni umur berapa??haa cubalah teka...yang pasti dia dah sekolah rendah taw..*pengawas sekolah lagi tuh*..haha..adik aku ni gedik sikit bila aku tangkap gambar dia..jom tengok gambar adik yang comeyyy ni lagiiii....

eiii..geramnye..dia buat-buat tidow jew tu

ingat comey sangatlah tu senyum camtu

dia tengok koranglah...cepat lariii!!!muahaha


dah mula tunjuk gigi rabbit dia tuh...
p/s: psshhh...korang semua,jangan bagitahu adik aku tentang entry ni..nanti kalau dia tahu,mengamuk dia...kwi3*ingat tau,rahsia kita-kita jew*

14 comments

1 October 2012 at 08:18

umur dia brp nabila?

1 October 2012 at 08:23

darjah 4

1 October 2012 at 08:32

@mohd helmy paijau
salah2...teka lagi..hehe..hampir tepat

1 October 2012 at 08:32

@mohd helmy paijau
salah2...teka lagi..hehe..hampir tepat

1 October 2012 at 09:07

darjah 5.. commeel.... hehe.

1 October 2012 at 09:20

fotonya comel ! ;)

1 October 2012 at 09:34

@Maria Menado~
betol3..drjah 5..hehe

1 October 2012 at 09:35

@BicaraSamaAwan
haha..guna nset murah jew tgkap gmbar tuhh

1 October 2012 at 09:36

@BicaraSamaAwan
haha..guna nset murah jew tgkap gmbar tuhh

1 October 2012 at 17:25

mcm bru 10 thun ..

1 October 2012 at 19:44

darjah 5...biar betul nabila mengada2...eeee,,dah nak masuk darjah 6 la...mesti bnyk kesabaran kan dengan dia..tp akak dia lagi comey =)..takpe la,anak las,,,mesti ia ada perangai manja sikit....

2 October 2012 at 02:51

@Nasuha
kan?kaN?ade org ckp dia mcm budak 6 tahun pom ade..hehe

2 October 2012 at 09:37

comel adik Biela...
darjah 5 rupanya.. :)

2 October 2012 at 23:01

x pe la,tp dia nak darjah 6...mybe pas ni dia x bermanja lg...takot2 akak dia akan jd manja kot..hehehe

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^