Home » » Temuilah ayah saya,itu lebih bermakna

Temuilah ayah saya,itu lebih bermakna


Aku : Saya tidak layak untuk awak.

Kau : Kenapa?

Aku : Awak dari kalangan orang baik-baik, sedangkan saya…

Kau : Saya dan Tuhan selalu memandangmu, apa lagi?

Aku : Awak pintar, awak ada banyak peminat.

Kau : Peminat? saya tidak perlukan mereka, saya hanya perlu pendamping dan pembimbing untuk anak-anak saya kelak.

Aku : saya juga tidak dalam ilmu agama.

Kau : Kita boleh mendalaminya bersama-sama.

Aku : Saya tidak cantik. Tidak seperti mereka…

Kau : Tuhan akan marah jika mendengar perkataan awak tadi, sebab itu saya memilih awak kerana awak tidak menggunakan kesempatan atas kecantikan awak.

Aku : Awak ini kenapa? Sudah saya kata saya ini tidak layak, kita ibarat bumi dan langit. Terlalu banyak perbezaan.

Kau : Perbezaan membuat kita lengkap.

Aku : Awak terlalu sempurna.

Kau : Belum. Akan sempurna jika awak ada.

Aku : Cukup. Saya tidak mahu dengar lagi.

Kau : Seribu bunga tak mampu membuat awak berlembut juga?

Aku : Temuilah ayah saya. Itu lebih berharga dari seribu bunga dan ungkapan cinta.

p/s:kesimpulannye..kalau dah jatuh hati kat perempuan tu,cepat2lah jumpa wali dia dulu yew..hehe

7 comments

6 September 2012 at 14:07

Jumpa bapak.. 2 la sebaiknya.. hehe

6 September 2012 at 15:39

waaah. betul. hehe. =)

6 September 2012 at 18:12

nice ~

6 September 2012 at 20:13

taw xpew..hehe

6 September 2012 at 20:14

yela...btol sgt:)

6 September 2012 at 20:15

tq..

7 September 2012 at 04:06

terbaekk

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^