Home » » Teman Baik ku

Teman Baik ku


Malam-malam yang sunyi dan sepi ni,teringat pulak aku kat kawan-kawan baik aku..dari kecik sampai besar,aku ramai gak kawan baik..rindu sangat kat diorang..rindu sangat2...tuhan je yang tahu..malam ni aku rasa nak cerita pasal semua kawan baik yang pernah aku ada...

Ok,aku start kawan aku dari sekolah rendahlah..hehe..start dari bawah dulu...kawan yang memang baik sangat-sangat dengan aku dari sekolah rendah sampai sekarang ialah Nurul,Fathin dan Rozana..sekarang mereka semua dah masuk u..sama macam aku,tapi kiteorang bukan belajar di u yang sama...

Tudung hitam tuh,Nurul...dia belajar kat UIA

Nampak tak yang tudung warna kuning tuh..tulah rozana..dia belajar kat UM sekarang

Ok..yang comey ni Fathin,dia nilah yg paling pandai antara kiteorang,dia belajar kat Polland

Kita tinggalkan zaman sekolah rendah,sekarang kita pergi pulak ke zaman sekolah menengah aku..hehe..kawan sekolah menengah aku ramai..antara yang aku rapat sangat ialah sakinah,liyana dan ainil..yang selalu ada bersama aku tak kira senang ataupun susah..

Yang tudung kuning tu Ainil..dia belajar kat Mesir ambek medik

Kawan aku liyana yang pakai tudung biru tu,sama U dengan aku tapi jarang jumpa

Nilah Sakinah,pandai Math orangnya..hehe..sama U dengan aku

Kalau korang nak tahu,aku dulu sebelum masuk u,aku belajar F6 dulu taw..jadi aku tak kan tinggalkan kawan-kawan aku yang selalu disamping aku masa F6 dulu..huhu..diorang adalah Wahidah,Kiera,imi dan marini...

Kawan aku yang memang kecik molek ni kiera..belajar kat UPSI

Budak dekan ni wahidah..hehe..UPSI gak...tahniah wahidah!!

Kawan aku yang cun melecun ni Marini...bergaya sangat sekarang..hehe..dak UKM

Nilah Imi..selalu bagi nasihat kat kiteorang..study in UM

Huhu..penatnya taip..hehe..ok...yang last..kawan aku kat u pulak yew...ramai ni taw..tapi yang paling rapat dengan aku ialah Syafiqah,Aswad,Mida dan ramai lagi...hehehe(sowi tak sebut nama)...

nilah Syafiqah..selalu dengan aku dekat u...hehe

Yang tudung pink terang tuh Mida n yang jubah hitam tu Zainur

Budak kelas aku dengan madam Kartini:)

Aswad yang pegang plastik hijau tuh..yang lain-lain budak kaunseling

Budak kos aku..time ni time nak solat hajat

Ni mase kampus rayer..tekalah yang mana aku..kwi3

Penatnye...hehe..semua gambar kawan aku ada kat sini..tapi macam ada yang kuranglah..ala tak kan korang tak perasan...hehe..ada dak sorang tuh tertinggal gambar dia...muahaha..sape lagi kalau bukan aku..hihi

Dah lengkap citer ni dengan gambar aku diakhirnya..muahaha...sila muntah jauh2
p/s: Maaf yew kawan-kawan,sebab ada gambar yang aku terpaksa curik kat fb korang..hehe..dah memang   terdesak sangat...















6 comments

28 September 2012 at 07:27

waa..buadak form 6 rupenya...same la kite pon..

28 September 2012 at 07:38

@nur azian
eh..same ea???genglah kiter yew..hehe

28 September 2012 at 20:04

ramainya kawan dia~~
best kan kumpul ramai kawan...
^_^

21 October 2012 at 02:59

maju nye blog dye..hehe

21 October 2012 at 02:59

maju nye blog dye..hehe

21 October 2012 at 03:05

maju nye blog dye..hehe

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^