Home » » Takut kucing

Takut kucing


Kucing oh kucing.....kenapelah aku takut kucing ye?padahal kucing tu bukannye seram or ngeri sangat pun..T_T..kalau orang tak kenal aku mesti menyampah kalau tengok aku lari nampak kucing..sape-sape yang tak kenal aku lagi,meh cini nak citer...

Aku memang takut kucing,tapi tak bermakna aku benci kucing tuh..sebenarnye mase kecik2 dulu aku suka sangat main dengan kucing,tibe2 satu peristiwa yang tak kuduga berlaku..amboiii macam tajuk lagu..kucing mencakar muke ak..adoiii krg asam pnyer kucing..bermula dari tu lah aku takut kucing dan xpernah bermain dengan kucing lagi..

Kesan cakaran kucing tu masih lagi ada kat muka aku..nasib baik xnampak sangat..sampai sekarang pun aku tak kan lupa peristiwa tu,sebab sakit cakaran kucing tu memang berkesan sangat kat aku..ntahla kenapa..kawan2 aku yang tahu aku takut kucing mesti akan kenakan aku..sadis betol..

Tapi bile engat balik,macam kelakar plak aku takut kucing..yela kucing binatang peliharaan,ramai orang suka kucing,tapi aku suka je tengok kucing comel..untuk pegang tak lah..kadang2 bila aku jalan sorang2 pastu nampak kucing,konfem aku lari..takut punya pasal..pelik kan?..

Bukan aku nak rasa takut tu,rasa tu dah lame ade dan aku rase dah susah nak buang rasa tu...huhu..sedey taw..korang doalah aku tak takut kucing lagi pasni yew...sangat2 berharap suami aku nanti tak suka sangat kucing..sempat lagi..haha

p/s: Aku bukan benci or tak suka kucing..just aku takut jew:(

11 comments

14 September 2012 at 04:08

pernah kena cakar juga dengan kucing.. x takut tapi geli kalau dia nak gesel-gesel dengan kita.. :)

14 September 2012 at 04:46

same la... takut kucing gak...

14 September 2012 at 05:24

ade orang takut sampai menangis2

14 September 2012 at 05:29

ade orang tu takut kucing sampai nangis2

14 September 2012 at 06:32

sempat lagi dia fikir suami... ^_~

me:sangat2 suka kucing.. ^_^

14 September 2012 at 07:40

heee...kdg2 takut juga dgn kucing...tapi belum sampai tahap nak lari la bila nampak kucing :p

14 September 2012 at 08:26

@Dieba Adieba
yea...samelah kite:)..engatkn sy sorg jew,,haha

14 September 2012 at 08:26

@muhammad asyraf
btol3...geli kan..huhu

14 September 2012 at 08:30

@Dylla Abas
kita takut sgtlah dylaa..huhu

14 September 2012 at 08:32

@miz ruha
ruha...ptg taw pkir suami..lau suami ske,,sy cmnelah nti??huhu

25 January 2014 at 21:09

Haha, akk! Kita samalah! Sama sgt! Nmpk kucing mesti lari! Even jauhnya dri kucing tu 1km x3 Haih! Sedih betullah! Org lain semua pegang rileks je. Golongan yg mcm kita ni? T.T Tak benci. Tapi takut!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^