Home » » Menghitung jam

Menghitung jam

Hello n hye..tinggal beberapa jam lagi untuk aku bertolak ke nilai..hmm sedihnye,belum puas lagi rasanya tinggal di rumah..huhu...buat masa sekarang aku hanya menghitung jam kat dinding rumah untuk pergi semula meneruskan perjuangan aku sebagai pelajar.

Hari ni,aku terasa keliru,sedih dan sebak dengan perasaan aku sendiri,sebenarnya aku tak pandai untuk memahami perasaan aku ni..selalu berubah-berubah.Bukan aku sengaja untuk sakitkan hati orang lain,malah hati aku pun terasa sakit sebenarnya.Bagaimana lagi ingin ku terangkan sedangkan hatiku sendiri tidak tetap pendirian.

Aku kagum dengan orang yang tetap pendiriannye dan berusaha untuk menjadi lebih baik setiap waktu dan ketika.Aku masih belajar untuk menjadi muslimah yang lebih baik dan menyumbangkan bakti kepada agama yang tercinta.Ya!!aku masih belajar untuk semua itu,bagi yang menyokong aku ucapkan ribuan terima kasih dan bagi yang mengutuk, aku mengucapkan jutaab terima kasih kerana kutukan itu akan membuat aku lebih kuat.

Dah jauh rupenye aku ni,mula-mula cakap pasal menghitung jam sekarang dah lari topik plak...adoii..maaflah..perasaan tak stabil sebenarnya hari ni...entahla kenapa...mungkin sebab dah kena pergi u kowt..haha..ape-ape pun hari ni memang suram..dan aku hanya menghitung jam yang masih berbaki...

p/s:doakan aku selamat sampai yew:)

4 comments

8 September 2012 at 04:24

teruskan perjuangan sbgai pelajar

http://teddymellcumel.blogspot.com/

8 September 2012 at 09:21

teruskan perjuangan.. jangan pernah mengalah..
terus belajar untuk menjadi muslimah sejati..
be strong,frenz.. ^_^

psst:btw,blog berwajah baru ye.. =)
header baru..comey.. ^_^ sun + rain = rainbow... eh!

8 September 2012 at 10:34

dulu masa student pun macam ni.. masa dah cuti panjang.. then nak masuk u semula.. macam-macam perasaan ada.. benci..benci..benci.. :)

alhamdullillah dapat tamat belajar dan sudah ada mata pencarian tetap.. :)

8 September 2012 at 10:55

ni homesick pa.. huhu

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^