Home » » Kampus Raya!!!

Kampus Raya!!!

Assalamualaikum

Hello n hye..hari ni kat u aku ade buat majlis rayer...meriah sangat2..mknan pun banyak,tak larat aku nak makn semua..yela..macam2 ada aw..lemang,sate,laksa penang,soto,nasi biasa pun ada...tapi aku makan yang paling aku suka lah laksa dan soto..suke sangat2...hehe...kalau bagi aku setiap hari laksa n soto pom aku tak kan jemu punyer....
 
Jadual kuliah hari ni memang padat..penatlah jugak,tapi aku hepy hari ni sebab boley berayer dengan kawan2 kampus...yela,nak raya masa hari raya xboleh sebab semua duk jauh2,mase ni jelah boleh beraya bersama...aku sayang semua kawan aku sebab diorang sporting..terutama budak kos aku...haha...semua hepy gudlucky...

Aku sebenarnye xsuka tulis panjang2 sebab tau korang pun xsuka bace banyak2 kan..hehe,..so hari ni aku sedia banyak2 gambar kat korang...tengoklah suasana hari raya kat kampus aku yew...Selamat hari raya semua:)

Makan2..jangan xmakan


soto!!aku suka..
mai cini...laksa ada..berebut...haha

booth kos aku...soto:)

makanan diet...hihi

candid sangatlah kononnye

my bezfren eva
p/s: ada orang cakap baju rayer aku mcam baju tdow..btol ke?huhu..mood:nyampah ngan budak tu

2 comments

13 September 2012 at 09:31

bestlah dapat makan free arini :)

dulukan saya ada sifat x suka g open house, sejak keje ni diwajibkan pegi untuk bina hubungan dengan orang.. :)

13 September 2012 at 10:07

wahhh.. mcm meriah je.. best la

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^