Home » » Dalam ku mencari sang putera

Dalam ku mencari sang putera




My dear 'Adam'.
you don't have to drive any
BMW or mecedes or skyline to
be gorgeous. Be an Imam in prayer.
That's how i define gorgeous. You don't have to have nice voice
and hush me with lovely songs t woo me.
Recite the kalamullah,Al-Quranulkareem.
That's how i would melt.
You don't have to be rich for me to love you.
Sincerely, your  'hawa'.
ololoh,sweetnye ayat kat atas kan..ayat ni aku ambek kat fb..hurmm memang sweet giler..adoiii kawan2 ramai dah kawen,bilalah turn aku pulak nihh..woii jangan cakap aku gatal pulak,semua orang nak kawen kan..muahaha..*ni namenye gelak tak ikhlas*

Berbalik pada tajuk,sebenarnya perempuan ni digalakkan atau tidak uutuk mencari sang putera dia??patot ke tak patut?kalau korang tanya aku,aku akan cakap ok jew..sebab sedangkan Khadijah yang meminang nabi..haa betul tak??tapi kalau ikut adat melayu kita ni,nampak tak manis pulak kan..itu atas pandangan masing-masing.

Rasanya 3 tahun lagi aku kena abiskan study aku..oiii memang lama tuh..dan 3 tahun tu jugaklah aku terpaksa sabar menanti turn aku untuk kawenn... yeaaa!!haha..kawan-kawan aku ramai dah kawen,siap dah ada anak lagi..haa tak ke jelesss bunyi nye tuh..

Sebenarnya hari ni,aku tak tahu nak tulis apa,jadi aku bantai jelah apa-apa yang aku rasa nak tulis...hehe..aku harap korang tak kutuk aku yew..kalau nak kutuk dalam hati sudah...

p/s: mood hari ni..aku jelessss ngan kawan-kawan aku yang dah kawen..argghhhhhhhhhhhh...muahahah*sekali lagi gelak tak ikhlas*

8 comments

30 September 2012 at 02:35

okay lagi. biela muda agi.. tapi jeles kan tengok kawan dah berkeluarga.. hehe.. ibu muda. :)

30 September 2012 at 02:43

@Maria Menado~
huhu,,mmg jelesss:(

30 September 2012 at 03:23

best gila entry ni ~(-.-)~

30 September 2012 at 03:28

@Muhd. Afif
eh yke afif?cam xcayer jew...btw tq:)

30 September 2012 at 09:05

best ayat tu...
sweet aje~~

jeles eh tengok kawan dah kawen.?
tak pe.. nanti turn Biela pula.. :)

30 September 2012 at 11:32

=)

30 September 2012 at 14:21

rileks masanya akan sampai jugak...awak muda lagi tu....

24 November 2012 at 01:00

trigin pulak din nk kawin hehe tapi x dak jodoh :p

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^