Home » » Cintaku bukan dalam kisah cinta dogeng

Cintaku bukan dalam kisah cinta dogeng


Hello n hye..aku kena taip laju2 ni sebab ada kelas kul 8..hehe..dah lame dah rasenya tak taip entry...maaf yew semua..tengah bz..bz lah sangat layan korea..haha..ok2..cukuplah nak merepek kan..cinta??korang pernah bercinta or jatuh cinta??samalah dengan aku,tapi aku pernah jatuh cinta sekali je dalam seumur hidup aku berkapel banyak kali gak..hehe,tu pom cinta pertama aku..tapi tu dulu..

Aku selalu berangan nak bercinta dengan orang yang betul aku cinta dan aku sayang..kalau boleh lelaki mestilah baik,hormat orang tua,ada kerjaya sendiri dan yang penting taat kepada agama..ala semua perempuan pun nak lelaki camni kan?tapi tu hanya cinta kisah dogeng aku,aku tahu bukan semua yang kita nak kita dapat..kadang-kadang lawa,kaya,glamor macam mane pun kita jika Allah tak bagi..tak dapat jugak kan..

Kalau ikut kisah cinta dogeng aku,memang aku nak yang baik2 jelah..hensem ofkoslah..haha..poyo!!kalau budak2 dulu lagilah..siap mimipi kawen dengan anak raja..adoii...yang tu memang berat sangat impian tu..tapi tak mustahil kan...macam tulah kisah cinta dogeng yang aku reka sendiri macam nabila dalam dunia fantasi...muehehe..

Buat bakal pemimpin diri ini kelak..moga dirimu dapat menerima diriku seadanya..dan camne pun dirimu aku akan terima dan akan taat sekuat mampuku..kerana pada engkau ada syurgaku...amboi..jiwang!!!haha..sebenarnya dah lama dah tunggu bakal suami..hmm bila lah nak jumpe ni..wink3..

Ok lah semua,nak siap2 pergi kelas plak ni..bagi yang tengah ada perasaan macam aku ni..jom kita layan lagu yang aku suka ni..

KISAH CINTA DOGENG..sesuai dengan tajuk aku hari ni..hehe

6 comments

17 September 2012 at 17:37

suka karok lagu stacy ni..hee :p

17 September 2012 at 18:23

kita tak selalu dapat apa kita suka..tapi sekurang2 nya kita harus bersyukur dgn apa kita ada..:)

17 September 2012 at 20:13

@Dylla Abas
waa..msti pndai nyanyi kan..hehe..kite suke sgt lagu ni:)

17 September 2012 at 21:36

nenek, ku kawen dengan anak raja...
hihihihi~~~

aku terjatuh suka aje.. ^_^
tapi tak pernah bercinta..


18 September 2012 at 05:45

mudah2 mudahan dapat suami yang dapat mengimamkan keluarga...sebagai imam untk keluarga...setia dan amanah yg di beri kpdnya..amin.....

18 September 2012 at 05:46

=)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^