Home » » Ayat-ayat cinta sedih

Ayat-ayat cinta sedih


Sebenarnya aku hari ni rasa sedih,tak tahulah kenapa..jadi untuk mengubat kesedihan aku ni,aku sajalah nak kongsi dengan korang  ayat-ayat cinta sedih yang aku curik kat google..hehe..tq cik google
kamu memang tak layak untuk ku tangisi*betul3*

Jika ku bisa memilihhhh

awak...sakitnye hati saya...

Saya harap awak bahagia walaupom orang tu bukan saya

p/s: ehh kenapa jiwang sangat aku hari ni...hurmmm...jeng-jeng..korang fikirlah sendiri..bak kata nabil..'lu pikirlah sendiri..bye2..

9 comments

30 September 2012 at 03:27

sabarlah...

30 September 2012 at 03:36

thanks cik blogger,,

30 September 2012 at 08:52

nape sedey ni..
tak elok untuk kesihatan tau~~

sabar ye~~
tak mo sedey2 dah.. ^_^

30 September 2012 at 21:14

jodoh x kemana...

1 October 2012 at 08:09

Alahai.. byk2 bersabar ^^

10 November 2012 at 01:19

kena tepat dgn mood wda skrg.. hmm
:( hahahhaa

1 March 2013 at 17:53

Happyt!

12 September 2013 at 11:55

Haha

30 September 2013 at 12:15

Memang patut la setiap hari ada je yg view entry nie sebab hr2 ada je org yg sedih.. hehe

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^