Home » » Antara helah bela diri

Antara helah bela diri


Hello semue..hari ni nak kongsi ngan korang apa yang aku belajar dalm kaunseling ni..tapi untuk yang aku nak kongsi ni lebih kepada psycology..korang minat psyco tak?kalau minat mesti korang suka apa yang aku nak kongsikan hari ni..iaitu antara helah bela diri yang ada pada manusia..

Haa korang suka berhelah dan bermadah kata kan...kalu korang tak pom orang sekeliling mesti ada...so,jom kita kenali antara helah bela diri yang ada kat diri kita dan orang disekeliling kita..hehe...jom2....

 Helah bela diri











Maaf yew semua..gambar xberapa jelas..kalau nak jelas just tekan jew kat gambar tu ye...kalau ada yang tak pham bolehlah tanya..haha macam prof plak aku ni..kwi3...adik2 yang berminat dalam bidang kaunseling memang eloklah bace ni serba sedikit untuk menambahkan lagi minat anda..muehehe

Sebenarnya belajar kaunseling ni best sangat taw,sebab kita boleh belajar tentang diri kita sendiri dan orang di sekeliling kita..macam-macam aku belajar..pasal hidup,cinta,manusia dan macam2 lah...best kan??

Okay lah.cukuplah pembelajaran kita untuk hari ni..wekk poyo lagi aku ni!!haha..biasalah bakal prof..insyaAllah..hehe..harap korang faham..kalau tak faham tanya je kat kotak komen tu..ok.tata

via

5 comments

17 September 2012 at 22:38

a ah.... dah dapat agak dah...ni kalau jumpe ko kena kontrol ni..mesti ko dapat baca gerak geri aku..haha

17 September 2012 at 22:43

@Momo
haha..aku bawu belajarlah..ala tak lah sampai cantu sekali..cuma bolehla agak2..hehe

18 September 2012 at 04:11

huhhh taknak bicara dengan konselor atau bakal konselor, cakap dengan diorang, takkan menang kita, tahu2 je dia nak cakap. hehehehe

mujur dari dulu takde minat nak jadi konselor, minat jadi tukang psycho orang je. hahahaha

terbaek post. :)

18 September 2012 at 08:49

nice post.. :)

18 September 2012 at 21:36

kena hati-hati kalau nak jumpa Biela..
nanti habis dia kaunselingkan.. hihihi... just kidding.. jangan marah ye...

btw, nice sharing~~ ^_^

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^