Home » » Ada bahan apa dalam mee segera?

Ada bahan apa dalam mee segera?

Assalamualaikum..
Hello n hye..hari ni tajuk serius sket..haa tahu tak mee segera tu diperbuat dari apa?aku rasa dah ramai yang tahu,tapi biarlah aku nak kongsi gak dengan korang,lagi2 lah adik2 yang suka sangat makan mee segera ni...ok..jom tengok gambar kat bawah ni


Haa faham tak?adoii..xpham?xpe2..aku terjemahkan yew...dia cakap dalam mee segera tu ada lilin..dia awetkan mee tu dengan lilin nak suh tahan lama..dan kalau kita makan mee segera tu,kita kena tunggu sekurang-kurangnye 3 hari lagi untuk makan balik mee tu sebab badan kita ambik masa dua hari untuk bersihkan lilin tu..dan paling bahaya lilin tu bloeh bawak kanser....dah faham?jadi kurangkan lah makan mee segera yew...pesanan untuk aku gak...hehe

p/s:sharelah kat orang lain jugak yew

10 comments

5 September 2012 at 09:11

seminggu skali ok kn??hehehe

5 September 2012 at 09:25

amboi nak jgak yew?haha..

5 September 2012 at 09:38

dulu masa belajar dekat u.. satu hari sekali sampai stok habis.. :) so agak dua bulan baru clear lilin kot..

5 September 2012 at 09:46

waa tu lg dasyat...hehe

5 September 2012 at 11:49

emm,,kaki megi datang ni..doh makang bende beh kang, kene pulok kat tempat orang(tempat belajar)..huhuhu..setiap hari kene bende ni.haha

5 September 2012 at 15:14

haha..sy hantu maggi..kalo xmkn dlm a week tu mmg x sah :)

5 September 2012 at 19:09

cubelah makn bde y xsegera plak...huhu

5 September 2012 at 19:10

samelah kite..tapi ble dah taw ni jd takut gak nk mkan..hehe

6 September 2012 at 00:47

tapi kalau sekali sekala makan x pe kan hihi

14 July 2013 at 03:31

kite makan sebulan sekali jea.. kengkadang 3 bulan sekali.. tak pun setahun 1 atau 2 kali jek.. ok ark.. haha..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^