Home » » 5 beg tangan termahal dunia

5 beg tangan termahal dunia


Dah lama rasenye aku tak update blog,yela dah ada jat u susahlah sket nak tengok blog ni..hehe..ok2..da lari topik aku ni.nak tahu tak beg tangan termahal di dunia..nak tahu?jom tengok kat bawah ni yew....

1. The Hermes Birkin ($1.9million)



2. The Chanel "Diamond Forever" Classic Handbag ($261k)



3. Urban Satchel Louis Vuitton Bag ($150k)


4. Leiber Precious Rose Bag ($92k)


5.LV Tribute Patchwork Bag ($42k)


Haa camne?suke tak beg kat atas tu?mahal kan..kalau yang memang duit terlebih tu bolehla beli..huhu..tapi bagi aku beg diatas biasa jew..hehe..ntahla korang rase camne..

10 comments

12 September 2012 at 07:03

matwa nk beli yg no 1 tuh untuk makwe... ;)

12 September 2012 at 07:08

amboi..mahalnya.. :)

12 September 2012 at 07:19

@muhammad asyraf
mahal kan,,huhu

12 September 2012 at 07:29

mahalnyerr.. tak berkenan akhakkk~~

12 September 2012 at 08:02

mahalnyaaa >___< lebih baik beli rumah beli tanah beli kereta , ishh ishhh ishh

12 September 2012 at 08:35

Baik dermakan duit yang banyak tu daripada beli beg yang mahal sangat ni

12 September 2012 at 09:20

no 4 tu comel

12 September 2012 at 16:37

mak ai..mahalnyaaaaaaa..beriban2..

12 September 2012 at 18:59

buruk giler!haiisshh..

14 July 2013 at 03:25

mahal tapi buruk.. huahaha.. lagi2 no. 3 tu ha.. yang murah lagi cantik tau!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^