Home » » Header baru yang lebih matang:)

Header baru yang lebih matang:)

Salam Aidilfitri...
Hello smue...hari ni aku buat header aku yang baru..lame gak ambek mase sebab aku pkir cmne nak buat header aku nampak lebih matang..hehe..so,aku ambek keputusan letak gambar aku..sebab header yang sebelum2 ni semue gambar kartun..huhu nampak cam budak2 plak...adoii..kalau nak tengok header yang aku buat sebelum ni tgok kat sini..harap pasni orang tengok header aku xmcam budak2 lagi...hehe.walaupun header aku buat xlawa mcm org len tapi aku puas ati sbb dapat buat header sndiri:)

p/s: xmacam budak2 dah kan header baru aku??huhu

6 comments

25 August 2012 at 05:26

header baru... :)

25 August 2012 at 05:35

hehe...yela..header bawu

25 August 2012 at 07:22

Akak comel :D
Hehehe

25 August 2012 at 09:27

time ksih>.<

25 August 2012 at 10:25

assalam, header comey mcm ne nak buat header ? harap boleh tunjukkan

25 August 2012 at 10:34

wkmslm..sy bwat guna photoshop jew..huhu

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^