Home » » sabarlah...walaupun masih "single"

sabarlah...walaupun masih "single"

salam...
elloww....harap hari ni hari yang terbaik untuk korang semua...
hmmm...hari ni sy nak tye,sape kat sini masih single??angkat tangan...hehe....walaupun xde pasangan lagi janganlah bimbang ye kwan2...kita selalu pikir bile kita akan jumpe pasangan kita kan.sebenarnya si dia sekarang pun berpikiran seperti kita..jadi xperlulah kita bimbang cume kita perlu banyak bersabar..baiki diri kita terlebih dahulu,n berdoa moga si dia pun begitu...sabar itu indah..percayalah




sumber gambar: Mr Google

p/s:hepylah walaupun masih sigle..sebab perhubungan sebelum kawen belom tentu bhagia..so don't worry and be happy k..

4 comments

24 July 2012 at 05:23

Comelnyaaaa!!!

24 July 2012 at 07:33

bkan sy buat...ambek dr google jew..huhu

25 July 2012 at 08:34

takpa2..
allah dh reserve somebody =)

p/s : yg halal tu kn lagi indah =)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^