Home » » love quotes..

love quotes..


salam ramadhan...
Hye cmue...da lame ak xupdate blog,hehe bselah mlas nak taip...hari ni aku nak citer psal cinta..nk gwang2 sket hari ni. Aku sebnarnye suka bace ayat2 cinta yang org tulis..nak tulis sendiri aku xpndai..jd tgok yg org tulis pom jdilah..huhu..banyak ayat2 cinta yg aku suke,wlaupon da lme aku xjtuh cinta..eh yke??haha..tp kan aku ni pelik sket,aku lebih suke ayat cinta islam...rase tenang n hepy jew lau bace...kalau xpcaye,tgoklah ayat2 cinta islam yg aku ade ni......semuenye ak ambek kat google...tme ksih yew encik google..haha



" Allah says take one step towards Me, I will take ten steps towards you. Walk towards Me, I will run to you" 

    " Two types of Love will not cause you sadness....Love for Allah and for the sake of Allah"



 " worrying about the dunya is a darkness in the heart, while worrying about the akhirah is a light in the heart"

   "One who remembers Allah is never alonely"

    "Jannah....may we all meet there one day"

p/s: ape lagi yg nak dipersoalkn,cinta sejati hanyelah cinta Illahi..setuju??

4 comments

25 July 2012 at 07:07

setuju..
btw akak, cmner nk buat header yang ti-ut mcm akak buat..
could you please teach me?
(^___^)*

25 July 2012 at 07:55

Setuju sgt .cinta sejati adalah cinta utk Illahi. :)

25 July 2012 at 08:15

akak gune photoshop..huhu..bljar kat blog tutorial org jew

25 July 2012 at 10:04

SETUJU...cinta sejati cinta kita pd allah

do visit n follow
http://myaleo.blogspot.com/2012/07/a-day-with-them.html

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^