Home » » bLe cnta Dia mendhului....

bLe cnta Dia mendhului....




salam......

comey kan bdak kat atas tu...kcik2 da pndai ckp dye syg Allah..huhu..kte y bsar ni??kte slalu bwat bde y Allah xske...tp Allah xprnah dendam ngan kte...Dia selalu bg peluang kat kte spaye kte brubah...yeww...brubah! sbb ape kte ssah sgt nk brubah??sbbnye hati kte dah gelap dan kotor ngan ttik hitam...titik hitam tu y mnutup ati kte spaye brubah...cmne nk ilangkan titik hitam tu?byak kan lah beristifar...berzikir...dan memohon taubat kat tuhan...ssguhnya Allah suke hambaNya y mmhon keampunan kpdNya...jd ape lg?...jom tgok video ttg seseorg ni nak brubah krana Allah....

Tersentuh hati sy dgn hadis ni Nabi pernah bersabda, “Andaikata kepala salah seorang dari kalian ditusuk dengan jarum besi, itu lebih baik baginya daripada menyentuh wanita yang tidak halal baginya”. (HR. Ar-Ruyany dalam Musnadnya no.1282, Ath-Thobrany 20/no. 486-487 dan Al-Baihaqy dalam Syu’abul Iman no. 4544 dan disahihkan oleh syeikh Al-Albany dalam Ash-Shohihah no. 226)....Ya Allah byak nye dose kte kan??
p/s: kite ble lg?huhu........

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^